תגובות על ההדרכות מבית יוסף חיים
-
שרשור תגובות על ההדרכות מבית יוסף חיים
הקלטת הודעות להנהלה נצרך בכל מערכת
שיתוף תכנים ממערכות אחרות למערכת שלכם
העברת המאזין לשלוחה אחרת גם כשאין הגדרה רשמית!
-
-
@חדר-1 אמר בתגובות בנושא שלוחת הקלטת הודעות להנהלה:
@יוסף-ח ממש יפה!!
תודה
אגב יש לי כזה מודול בדיוק עוד לפני ששלחת...
??
-
-
שימו לב ! ההדרכה עודכנה !
לכניסה לחצו כאן -
@יוסף-ח אמר בתגובות בנושא שלוחת הקלטת הודעות להנהלה/מזהה הטלגרם:
שימו לב ! ההדרכה עודכנה !
לכניסה לחצו כאןתעדכן שמי שרוצה שהמזהה של הצינתוקים יהיה דרך מספר אחר עליו להיות מאושר בשירות לקוחות של ימות - במייל y0773137770@gmail.com.
-
@יוסף-ח תודה רבה על המודל
רציתי לשאול אני רוצה שההקלטות שמגיעות למייל יהיו עם זיהוי של הטלפון כמו שמוגדר בקובץ EnterIDValName
זה שייך? -
@פישל
בדקתי בשרשור ולא מצאתי....
תבקש בבקשות לפיתוח -
פשוט מטורף
-
הוספתי גם את ההדרכה הזאת
-
-
@אלחנן1
יישר כוח על העברת ההדרכות !
(רציתי לשלוח לשמואל מייל שיעשה את זה אבל בסוף זה נעשה על ידך !)
תודה רבה -
@יוסף-ח
מדוע שלא אתה תעשה אל זה. -
@יהודה-הוצלר-0
את מה ? -
@יוסף-ח
להעביר את ההדרכות -
@יהודה-הוצלר-0
כי רק ניהול יכול לעשות את זה ! -
@יוסף-ח
לא נכון.
בפוסט הראשון אתה עושה עריכה ואז ליד הכותרת יש את הקטגוריה שפרסמת בה את הנושא תלחץ עליו ואז תבחר את הקטגוריה הרצויה -
@יהודה-הוצלר-0
אה כן ?
אז תנסה לעשות בהסברים למתחילים !
אני לא עד כדי כך טיפש... -
@יוסף-ח
רק משפתח את הנושא יכול לעשות עריכה. -
@יהודה-הוצלר-0
שוב מדובר בהעברת נושא ממקום מסויים להסברים למתחילים לשם לא ניתן להעביר אלא רק אחד שהוא מהניהול..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות