• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הגבלת זמן דיבור עם נציג

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    5
    14
    327
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ר
      ראש כולל נערך לאחרונה על ידי

      שלום וברכה
      לצורך חידון אני רוצה לעשות שלחה שבו העונים על החידון עוברים למענה אנושי ויש להם 5 שניות לענות את התשובה מרגע שהשיחה נענתה ואחרי 5 שניות השיחה מתנתקת לבד ועובר לשלוחה אחרת
      אשמח לקבל עצות ורעיונות איך לעשות את זה
      תודה רבה

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ
        מנסה מומחה @ראש כולל נערך לאחרונה על ידי

        @ראש-כולל

        יש מודל שנקרא call limit {בערך] הוא מיועד לזה לכאורה אלא שחסמו את האפשרות להפעיל אותו במודל ראוטינג, תנסה במודלים החדשים, וכן יתכן שזה יעבוד אם תשרשר שלוחות

        ר 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ר
          ראש כולל @מנסה נערך לאחרונה על ידי

          @מנסה אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

          @ראש-כולל

          יש מודל שנקרא call limit {בערך] הוא מיועד לזה לכאורה אלא שחסמו את האפשרות להפעיל אותו במודל ראוטינג, תנסה במודלים החדשים, וכן יתכן שזה יעבוד אם תשרשר שלוחות

          לא הבנתי ולא מצאתי את המודל
          אתה יכול להוסיף קישורים למודל בבקשה?

          תודה רבה

          ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ר
            ראש כולל @ראש כולל נערך לאחרונה על ידי

            @ראש-כולל אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

            @מנסה אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

            @ראש-כולל

            יש מודל שנקרא call limit {בערך] הוא מיועד לזה לכאורה אלא שחסמו את האפשרות להפעיל אותו במודל ראוטינג, תנסה במודלים החדשים, וכן יתכן שזה יעבוד אם תשרשר שלוחות

            לא הבנתי ולא מצאתי את המודל
            אתה יכול להוסיף קישורים למודל בבקשה?

            תודה רבה

            את מתכוין לזה? https://f2.freeivr.co.il/topic/57/limit_call_seconds-הגבלת-אורך-השיחה-טיימר

            זה אני מבין אבל זה רק מרגע שהמתקשר נכנס לשלוחה ומתחיל לצלצל אני רוצה שזה יתחיל לספור רק מרגע המענה

            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ק
              קול הקווים @ראש כולל נערך לאחרונה על ידי

              @ראש-כולל תעשה 10 שניות ואז חמש שניות מתקשר וחמש שניות עונה הבנת?

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ר
                ראש כולל @מנסה נערך לאחרונה על ידי

                @מנסה אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                @ראש-כולל

                יש מודל שנקרא call limit {בערך] הוא מיועד לזה לכאורה אלא שחסמו את האפשרות להפעיל אותו במודל ראוטינג, תנסה במודלים החדשים, וכן יתכן שזה יעבוד אם תשרשר שלוחות

                זה לא עובד גם במודלים החדשים וגם אי אפשר לשרשר שלוחות מכיון שאחרי ההגדרה הוא לא נותן לצאת מהמערכת בכל אופן שהוא

                בכל מקרה נסיתי וזה לא עבד

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ח
                  חדר 1 @ראש כולל נערך לאחרונה על ידי חדר 1

                  @ראש-כולל אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                  @מנסה אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                  @ראש-כולל

                  יש מודל שנקרא call limit {בערך] הוא מיועד לזה לכאורה אלא שחסמו את האפשרות להפעיל אותו במודל ראוטינג, תנסה במודלים החדשים, וכן יתכן שזה יעבוד אם תשרשר שלוחות

                  זה לא עובד גם במודלים החדשים וגם אי אפשר לשרשר שלוחות מכיון שאחרי ההגדרה הוא לא נותן לצאת מהמערכת בכל אופן שהוא

                  בכל מקרה נסיתי וזה לא עבד

                  @ראש-כולל, כתבתי כאן איך ניתן להגביל את הזמן בשיחה עם נציג שבניתי, עובד בכל מודול ובכל שלוחה.

                  יחי המלך המשיח!

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש
                    שמואל ש. @קול הקווים נערך לאחרונה על ידי

                    @קול-הקווים אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                    @ראש-כולל תעשה 10 שניות ואז חמש שניות מתקשר וחמש שניות עונה הבנת?

                    ואם הוא לא עונה מיד?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ש
                      שמואל ש. @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי שמואל ש.

                      @חדר-1 אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                      כתבתי כאן איך ניתן להגביל את הזמן בשיחה עם נציג שבניתי

                      עדיין יש את אותו בעיה

                      @ראש-כולל אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                      זה אני מבין אבל זה רק מרגע שהמתקשר נכנס לשלוחה ומתחיל לצלצל אני רוצה שזה יתחיל לספור רק מרגע המענה

                      מה שינית פה??? שבמקום שזה מודול ראוטינג אז זה חדר ועידה אבל יש עדיין את הבעיה הנ"ל כמו שבעצמך כתבת

                      @חדר-1 אמר בחדש ובחינם - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:

                      שימו לב שההגבלה היא גם לזמן ההמתנה למענה.

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ח
                        חדר 1 @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

                        @שמואל-ש אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                        זה לא מודול שלך

                        לא התכוונתי "הגבלת השיחה..שבניתי"
                        אלא "בשיחה עם נציג שבניתי"
                        ואת זה בניתי!

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש
                          שמואל ש. @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי

                          @חדר-1 אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                          @שמואל-ש אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                          זה לא מודול שלך

                          לא התכוונתי "הגבלת השיחה..שבניתי"
                          אלא "בשיחה עם נציג שבניתי"
                          ואת זה בניתי!

                          ומה לגבי הבעיה השניה שכתבתי???

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ח
                            חדר 1 @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

                            @שמואל-ש אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                            @חדר-1 אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                            @שמואל-ש אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                            זה לא מודול שלך

                            לא התכוונתי "הגבלת השיחה..שבניתי"
                            אלא "בשיחה עם נציג שבניתי"
                            ואת זה בניתי!

                            ומה לגבי הבעיה השניה שכתבתי???

                            אין מה לעשות. אין כזה דבר!

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ש
                              שמואל ש. @חדר 1 נערך לאחרונה על ידי

                              @חדר-1 אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                              אין מה לעשות. אין כזה דבר!

                              כי כתבת את זה כפיתרון וכמענה לבעיה שהוא כתב אז לכן שאלתי...

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ח
                                חדר 1 @שמואל ש. נערך לאחרונה על ידי

                                @שמואל-ש אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                                @חדר-1 אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:

                                אין מה לעשות. אין כזה דבר!

                                כי כתבת את זה כפיתרון וכמענה לבעיה שהוא כתב אז לכן שאלתי...

                                חשבתי שזה יעזור לו
                                בכל אופן, @שמואל-ש תודה רבה!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון