הגבלת זמן דיבור עם נציג
-
יש מודל שנקרא call limit {בערך] הוא מיועד לזה לכאורה אלא שחסמו את האפשרות להפעיל אותו במודל ראוטינג, תנסה במודלים החדשים, וכן יתכן שזה יעבוד אם תשרשר שלוחות
-
@מנסה אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
יש מודל שנקרא call limit {בערך] הוא מיועד לזה לכאורה אלא שחסמו את האפשרות להפעיל אותו במודל ראוטינג, תנסה במודלים החדשים, וכן יתכן שזה יעבוד אם תשרשר שלוחות
לא הבנתי ולא מצאתי את המודל
אתה יכול להוסיף קישורים למודל בבקשה?תודה רבה
-
@ראש-כולל אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
@מנסה אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
יש מודל שנקרא call limit {בערך] הוא מיועד לזה לכאורה אלא שחסמו את האפשרות להפעיל אותו במודל ראוטינג, תנסה במודלים החדשים, וכן יתכן שזה יעבוד אם תשרשר שלוחות
לא הבנתי ולא מצאתי את המודל
אתה יכול להוסיף קישורים למודל בבקשה?תודה רבה
את מתכוין לזה? https://f2.freeivr.co.il/topic/57/limit_call_seconds-הגבלת-אורך-השיחה-טיימר
זה אני מבין אבל זה רק מרגע שהמתקשר נכנס לשלוחה ומתחיל לצלצל אני רוצה שזה יתחיל לספור רק מרגע המענה
-
@ראש-כולל תעשה 10 שניות ואז חמש שניות מתקשר וחמש שניות עונה הבנת?
-
@מנסה אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
יש מודל שנקרא call limit {בערך] הוא מיועד לזה לכאורה אלא שחסמו את האפשרות להפעיל אותו במודל ראוטינג, תנסה במודלים החדשים, וכן יתכן שזה יעבוד אם תשרשר שלוחות
זה לא עובד גם במודלים החדשים וגם אי אפשר לשרשר שלוחות מכיון שאחרי ההגדרה הוא לא נותן לצאת מהמערכת בכל אופן שהוא
בכל מקרה נסיתי וזה לא עבד
-
@ראש-כולל אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
@מנסה אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
יש מודל שנקרא call limit {בערך] הוא מיועד לזה לכאורה אלא שחסמו את האפשרות להפעיל אותו במודל ראוטינג, תנסה במודלים החדשים, וכן יתכן שזה יעבוד אם תשרשר שלוחות
זה לא עובד גם במודלים החדשים וגם אי אפשר לשרשר שלוחות מכיון שאחרי ההגדרה הוא לא נותן לצאת מהמערכת בכל אופן שהוא
בכל מקרה נסיתי וזה לא עבד
@ראש-כולל, כתבתי כאן איך ניתן להגביל את הזמן בשיחה עם נציג שבניתי, עובד בכל מודול ובכל שלוחה.
יחי המלך המשיח!
-
@קול-הקווים אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
@ראש-כולל תעשה 10 שניות ואז חמש שניות מתקשר וחמש שניות עונה הבנת?
ואם הוא לא עונה מיד?
-
@חדר-1 אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
כתבתי כאן איך ניתן להגביל את הזמן בשיחה עם נציג שבניתי
עדיין יש את אותו בעיה
@ראש-כולל אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
זה אני מבין אבל זה רק מרגע שהמתקשר נכנס לשלוחה ומתחיל לצלצל אני רוצה שזה יתחיל לספור רק מרגע המענה
מה שינית פה??? שבמקום שזה מודול ראוטינג אז זה חדר ועידה אבל יש עדיין את הבעיה הנ"ל כמו שבעצמך כתבת
@חדר-1 אמר בחדש ובחינם - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!:
שימו לב שההגבלה היא גם לזמן ההמתנה למענה.
-
@שמואל-ש אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
זה לא מודול שלך
לא התכוונתי "הגבלת השיחה..שבניתי"
אלא "בשיחה עם נציג שבניתי"
ואת זה בניתי! -
@חדר-1 אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
@שמואל-ש אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
זה לא מודול שלך
לא התכוונתי "הגבלת השיחה..שבניתי"
אלא "בשיחה עם נציג שבניתי"
ואת זה בניתי!ומה לגבי הבעיה השניה שכתבתי???
-
@שמואל-ש אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
@חדר-1 אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
@שמואל-ש אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
זה לא מודול שלך
לא התכוונתי "הגבלת השיחה..שבניתי"
אלא "בשיחה עם נציג שבניתי"
ואת זה בניתי!ומה לגבי הבעיה השניה שכתבתי???
אין מה לעשות. אין כזה דבר!
-
@חדר-1 אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
אין מה לעשות. אין כזה דבר!
כי כתבת את זה כפיתרון וכמענה לבעיה שהוא כתב אז לכן שאלתי...
-
@שמואל-ש אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
@חדר-1 אמר בהגבלת זמן דיבור עם נציג:
אין מה לעשות. אין כזה דבר!
כי כתבת את זה כפיתרון וכמענה לבעיה שהוא כתב אז לכן שאלתי...
חשבתי שזה יעזור לו
בכל אופן, @שמואל-ש תודה רבה!