• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    חסר הגדרת מחיקה

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    8 פוסטים 3 כותבים 361 צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • הבוס הגדולה מנותק
      הבוס הגדול
      נערך לאחרונה על ידי

      תגובה: https://f2.freeivr.co.il/topic/414/קומבינה-תא-קולי-בהשמעת-קבצים
      אני רוצה שבסיום שמיעת כל הודעה יהיה לי אפשרות למחוק את ההודעה או להמשיך הלאה.
      איזה הגדרות צריך להוסיף עבור זה?
      תודה!

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש מנותק
        שאול @הבוס הגדול
        נערך לאחרונה על ידי

        @הבוס-הגדול מוגדר כבר
        @הקול-הירושלמי אמר בקומבינה - תא קולי בהשמעת קבצים:

        //אפשרויות לאחר האזנה - תפריט
        after_play_tfr=tfr_more_options
        control_after_play_moreA3=next

        control_after_play_moreA2=file_move
        file_move_open=yes
        playfile_control_play_file_move=/X

        control_after_play_moreA1=admin_options
        admin_options_open=yes
        admin_options_file_delete_and_change_only=yes
        delete_message_only=yes

        3 זה להודעה חדשה
        1 זה למחיקת ההודעה

        הבוס הגדולה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • הבוס הגדולה מנותק
          הבוס הגדול @שאול
          נערך לאחרונה על ידי

          @שאול תודה.
          אני מנסה להעביר תוך כדי שמיעת פרטי ההשמעה או תוך כדי ההשמעה עצמה לקובץ הבא ללא הצלחה.
          יש לזה פתרון ?
          תודה!

          ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ר מנותק
            רבי יצחק @הבוס הגדול
            נערך לאחרונה על ידי

            @הבוס-הגדול תנסה להקיש *

            הבוס הגדולה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • הבוס הגדולה מנותק
              הבוס הגדול @רבי יצחק
              נערך לאחרונה על ידי

              @רבי-יצחק אמר בחסר הגדרת מחיקה:

              @הבוס-הגדול תנסה להקיש *

              לא זז

              ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ר מנותק
                רבי יצחק @הבוס הגדול
                נערך לאחרונה על ידי רבי יצחק

                @הבוס-הגדול אני הגדרתי אצלי כך
                זה לא ממש בסיום
                אבל אני שומע שההודעה מגיעה לסיומה אני מקיש 11 בעת האזנה ונמחק
                להודעה הבאה כרגיל 8

                type=playfile
                admin_options_open=yes
                file_move_open=yes
                control_play1=admin_options
                say_details_message=phone
                
                הבוס הגדולה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • הבוס הגדולה מנותק
                  הבוס הגדול @רבי יצחק
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @רבי-יצחק אמר בחסר הגדרת מחיקה:

                  @הבוס-הגדול אני הגדרתי אצלי כך
                  זה לא ממש בסיום
                  אבל אני שומע שההודעה מגיעה לסיומה אני מקיש 11 בעת האזנה ונמחק
                  להודעה הבאה כרגיל 8

                  type=playfile
                  admin_options_open=yes
                  file_move_open=yes
                  control_play1=admin_options
                  say_details_message=phone
                  

                  אבל לא תמיד אני רוצה למחוק, ואם אני רוצה רק לעבור להודעה הבאה מה אני יעשה?

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שאול @הבוס הגדול
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @הבוס-הגדול אז תוסיף את זה

                    control_play1=file_move
                    

                    לשלוחת השמעת קבצים, כדי להעביר באמצע שמיעה

                    וכדי למחוק תקיש 7 שזה אפשריות מנהל, ובנוסף להגדרות האחרות זה רק מחיקה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון