חסר הגדרת מחיקה
-
תגובה: https://f2.freeivr.co.il/topic/414/קומבינה-תא-קולי-בהשמעת-קבצים
אני רוצה שבסיום שמיעת כל הודעה יהיה לי אפשרות למחוק את ההודעה או להמשיך הלאה.
איזה הגדרות צריך להוסיף עבור זה?
תודה! -
@הבוס-הגדול מוגדר כבר
@הקול-הירושלמי אמר בקומבינה - תא קולי בהשמעת קבצים://אפשרויות לאחר האזנה - תפריט
after_play_tfr=tfr_more_options
control_after_play_moreA3=nextcontrol_after_play_moreA2=file_move
file_move_open=yes
playfile_control_play_file_move=/Xcontrol_after_play_moreA1=admin_options
admin_options_open=yes
admin_options_file_delete_and_change_only=yes
delete_message_only=yes3 זה להודעה חדשה
1 זה למחיקת ההודעה -
@שאול תודה.
אני מנסה להעביר תוך כדי שמיעת פרטי ההשמעה או תוך כדי ההשמעה עצמה לקובץ הבא ללא הצלחה.
יש לזה פתרון ?
תודה! -
@הבוס-הגדול תנסה להקיש *
-
-
@הבוס-הגדול אני הגדרתי אצלי כך
זה לא ממש בסיום
אבל אני שומע שההודעה מגיעה לסיומה אני מקיש 11 בעת האזנה ונמחק
להודעה הבאה כרגיל 8type=playfile admin_options_open=yes file_move_open=yes control_play1=admin_options say_details_message=phone -
@רבי-יצחק אמר בחסר הגדרת מחיקה:
@הבוס-הגדול אני הגדרתי אצלי כך
זה לא ממש בסיום
אבל אני שומע שההודעה מגיעה לסיומה אני מקיש 11 בעת האזנה ונמחק
להודעה הבאה כרגיל 8type=playfile admin_options_open=yes file_move_open=yes control_play1=admin_options say_details_message=phoneאבל לא תמיד אני רוצה למחוק, ואם אני רוצה רק לעבור להודעה הבאה מה אני יעשה?
-
@הבוס-הגדול אז תוסיף את זה
control_play1=file_moveלשלוחת השמעת קבצים, כדי להעביר באמצע שמיעה
וכדי למחוק תקיש 7 שזה אפשריות מנהל, ובנוסף להגדרות האחרות זה רק מחיקה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות