מה הבעיה בקוד?
-
שלום וברכה מישהו יודע אם יש בעיה בקוד
<?php print " id_list_message=t שלום וברכה אתם חייגתם ל $_GET[ApiRealDID] אבל מספר המערכת הראשי הוא $_GET[ApiDID] מספר הטלפון שלך הוא $_GET[ApiPhone] מקווים שנהנתם " ?> -
תכתוב כך:
<?php print "id_list_message=t-שלום וברכה אתם חייגתם ל.d-$_GET[ApiRealDID].t-אבל מספר המערכת הראשי הוא.d-$_GET[ApiDID].t-מספר הטלפון שלך הוא.d-$_GET[ApiPhone].t-מקווים שנהנתם.&" ?> -
@0799 אמר במה הבעיה בקוד?:
שלום וברכה מישהו יודע אם יש בעיה בקוד
אולי תכתוב אתה מה הבעיה בקוד.
נראה לי שיש שגיאת בתחביר של php בקוד הזה, לא קשור לימות המשיח.
בדפדפן הוא עובד לך? -
@איש-ימיני תוסיף בסוף השורה ;
-
-
@0799 תכתוב ככה
<?php print "id_list_message=t-שלום וברכה אתם חייגתם ל.d-$_GET['ApiRealDID'].t-אבל מספר המערכת הראשי הוא.d-$_GET['ApiDID'].t-מספר הטלפון שלך הוא.d-$_GET['ApiPhone'].t-מקווים שנהנתם.&" ?> -
type=api api_link=https://tel4u.000webhostapp.com/yemot/פיתוח.php -
@0799 אמר במה הבעיה בקוד?:
@קו-בקליק-1 ```
type=api
api_link=https://tel4u.000webhostapp.com/yemot/פיתוח.php?
-
@יוסף-ח אני אומר ל @קו-בקליק-1 ששמתי מה שהוא אמר ואתם יכולים לבדוק
-
@0799
אין בעיה, רק תסדר את הפוסט שלך כי הוא מבולגן להלן מה שצריך להגדיר:type=api api_link=https://tel4u.000webhostapp.com/yemot/פיתוח.php
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות