קרדיט איך אפשר להכניס קרדיט בסוף כל תפריט
-
@שרות-פלוס-ivr אמר בקרדיט איך אפשר להכניס קרדיט בסוף כל תפריט:
@חיים-פרידמן https://f2.freeivr.co.il/topic/6/menu-שלוחת-תפריט/15?_=1621869251308
זה הודעה זמנית שמושמעת לפני התפריט הראשי
-
ההודעות במערכת
ההודעות במערכת הן בפורמט של M0000 כאשר את האפסים מחליף קוד הודעת המערכת.
במידה והמערכת מגיעה למקום שבו צריך להשמיע הודעת מערכת יש בדיקה ב3 רמות:
האם יש קובץ בשם ההודעה בשלוחה הספציפית? - אם כן משמעים אותו.
האם יש קובץ בשם ההודעה בשלוחה בתיקיה בשם Messages הנמצאת בשלוחה הראשית של המערכת? - אם כן משמיעים אותו.
באם אין את הקבצים בשלוחה הספציפית או במערכת - מושמעת הודעת הברירת מחדל ממערכות ימות המשיח.
בהמשך יש הסבר נוסף על הודעות המערכת הועתק מקישור זה -
@אנוכי אני עשיתי את זה (לא בשביל להוריד את 'מערכת זו הוקמה') וזה משמיע את זה גם בשלוחה האחרת.
אפשר לעשות משהו שהמערכת לא תשמיע, אבל זה ממש ממש מסובך. -
@נץ-החמה יש את זה.
זה מאוד פשוט, שמים את ההגדרה הזאת בשלוחהsay_tfr_end=yesומכניסים לשלוחה את הודעה
M1900
אבל זה לא עוזר למחוק את ההודעה של ימות המשיח -
@613-0 אולי אפשר לעשות שבאם המאזין לא יקיש שלוחה להעברה תוך XXX שניות יעבור לשלוחה אחרת שזה שוב התפריט - שלוחה ראשית
-
פוסט זה נמחק! -
@613-0 זה בד"כ לא עובד (שאם לא מקיש משהו, אחרי כך וכך שניות יעבור לשלוחה הראשית שוב).
-
@חיים-פרידמן
ראיתי באיזה מקום שאפשר לשלוח לימות המשיח בקשה עם הסבר והם יורידו לו את הקרדיט שלהם ואז יוכלו לעשות מה ש@613-0 אמר למעלה -
@יהודה-הוצלר-0 אמר בקרדיט איך אפשר להכניס קרדיט בסוף כל תפריט:
ראיתי באיזה מקום שאפשר לשלוח לימות המשיח בקשה עם הסבר והם יורידו לו את הקרדיט שלהם ו
זה בכלל לא נורא שידעו שאני עושה את המערכות שלי בימות המשיח, זה חברה לא רעה בכלל.
-
@נץ-החמה
נכון אבל @חיים-פרידמן רצה אז נתתי לו רעיון -
@חיים-פרידמן באמת, מה הבעיה שידעו שאתה עושה את המערכת שלך בימות המשיח???
-
@נץ-החמה
לי באמת לא אכפת אבל ל @חיים-פרידמן יש צורך אז אני נתתי רעיון זה לא שאני הולך לעשות את זה -
@יהודה-הוצלר-0 אני לא תייגתי אותך, תייגתי את @חיים-פרידמן .
-
@נץ-החמה
אבל אני קיבלתי הודעה ששלחת לי הודעה ואז זה נעלם -
@יהודה-הוצלר-0 כנראה קיבלת על הפוסט הזה:
@נץ-החמה אמר בקרדיט איך אפשר להכניס קרדיט בסוף כל תפריט:
@חיים-פרידמן באמת, מה הבעיה שידעו שאתה עושה את המערכת שלך בימות המשיח???
-
@נץ-החמה
אז נו זה לא הבעיה שלי אלא של הפורום -
@יהודה-הוצלר-0 אם קיבלת שתי התרעות - אז אתה צודק, @שמואל מה באמת הסיפור של ההתרעה הזאת?
-
@שמואל
לפעמים זה גם שולח לי על כל הודעה 2 התראות -
פוסט זה נמחק! -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות