הפניה למערכת אחרת בקו שהוכשר על ידי ועדת הרבנים איך ?
-
אין אפשרות בברירת המחדל, איך אפשר לשנות את זה
-
@שלוימלה נדמה לי שזה קשור למערכת בשרת פריבט וזה לא קשור לועדת הרבנים
-
תמיד תוכל לעשות ראוטינג גם בפרייבט לרגל וכן להפך
-
@שלוימלה אין אפשרות בכלל, זה חלק מההסכם בוועדת הרבנים
@613-0 אמר בהפניה למערכת אחרת בקו שהוכשר על ידי ועדת הרבנים איך ?:
@שלוימלה נדמה לי שזה קשור למערכת בשרת פריבט וזה לא קשור לועדת הרבנים
לא קשור לפריוט, זה קשור לוועדת הרבנים
-
@חדר-1 אמר בהפניה למערכת אחרת בקו שהוכשר על ידי ועדת הרבנים איך ?:
תמיד תוכל לעשות ראוטינג גם בפרייבט לרגל וכן להפך
לא נכון! אם הכוונה על ראוטינג ימות, אשפרי רק למערכת באותו שרת כמו"כ מערכות שמוגדרות "באישור ועדת הרבנים" ע"י שליחת טופס לועדת הרבנים, יוכלו לעשות ראוטינג ימות רק למערכות שגם הם "באישור ועדת הרבנים"
-
@שלוימלה אם אתה מכיר את הקו השני תבקש מהם שיפנו לימות שיגדירו את זה כמערכת כשרה ע"מ שיוכלו לעבור אליה ממערכות המוגדרות כשרות.
אין לזה קשר לועדת הרבנים כי גם אם זה פתוח רשמית בוועדה צריך לפתוח גם בימות. -
התכוונתי הפניה מ מערכת כשרה רגילה לא פרייוט ל מערכות חסומות
-
@שלוימלה זה נוגד את הכללים של וועדת הרבנים
אתה צריך לבקש מהוועדה לפתוח את החסומים -
@33064325 אמר בהפניה למערכת אחרת בקו שהוכשר על ידי ועדת הרבנים איך ?:
@חדר-1 אמר בהפניה למערכת אחרת בקו שהוכשר על ידי ועדת הרבנים איך ?:
תמיד תוכל לעשות ראוטינג גם בפרייבט לרגל וכן להפך
לא נכון! אם הכוונה על ראוטינג ימות, אשפרי רק למערכת באותו שרת כמו"כ מערכות שמוגדרות "באישור ועדת הרבנים" ע"י שליחת טופס לועדת הרבנים, יוכלו לעשות ראוטינג ימות רק למערכות שגם הם "באישור ועדת הרבנים"
התכוונתי לראוטינג רגיל, וממילא הפוסט שלך לא התכוון למה שהתכוונתי, אך זה בתשלום יחידות כידוע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות