בחירת שיעור לפי הכותרת
-
@קול-הקווים כמה שידוע לי אין אדרבה אם ידוע לך תעדכן
-
@533125633 אמר בבחירת שיעור לפי הכותרת:
@קול-הקווים כמה שידוע לי אין הדרבא אם ידוע לך תעדכן
אתה מתכוון אדרבה?
-
@יהודה-ח-ג אמר בבחירת שיעור לפי הכותרת:
@533125633 אמר בבחירת שיעור לפי הכותרת:
@קול-הקווים כמה שידוע לי אין הדרבא אם ידוע לך תעדכן
אתה מתכוון אדרבה?
מה זה הדרבא?
-
@חמוץ-מתוק ההפך
-
@חמוץ-מתוק
א) זה לא פורום עיברית.
ב) אדרבה תן בליבנו שנראה וכו' וכו' -
@קול-הקווים אמר בבחירת שיעור לפי הכותרת:
לפני זה היה כתוב הדרבא , אבל לא משנה לפחות תענה מה זה..
-
@חמוץ-מתוק
כתבתי אדרבה וכו'. כלומר להיפך
עיין פה -
@יהודה-ח-ג אמר בבחירת שיעור לפי הכותרת:
@חמוץ-מתוק
כתבתי אדרבה וכו'. כלומר להיפך
עיין פהחבל שלא היית המורה לדקדוק שלי בגן...
-
@533125633 תוכל להכניס קובץ M1036 בפורמט TTS
כך שזה לא כ"כ נורא -
@533125633
חזרה לנושא הכותרת..
אין כזה אפשרות שיקריא את הכותרות של ההשמעות, ולפי זה יבחר ההשמעה הרצויה,
אבל האפשרות להקריא כותרת לפני תחילת ההשמעה יש, כאן -
@חיובי אתה נחמד, אני כתבתי לך פיתרון, במקום לכתוב את הנושא של השיעור רק בקובץ הזה תוכל גם להגדיר
start=selectולהוסיף בשלוחה קובץ M1036 שיהיה כתוב בו ל X הקש 1 לY הקש 2
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות