המערכת מפנה לשלוחות עפ"י המספר האישי
-
אני מעוניין שבכניסה למערכת המערכת תבקש מהלקוח להקיש את המספר האישי שאותו קיבל ברישום בכניסה הקודמת ולפי המספר שיקיש המערכת תשלח אותו לשלוחה המתאימה לדוג' ממספ' 1001-4000 יכנסו לשלוחה 2 וממספ' 4001-7000 יכנסו לשלוחה 3 אשמח לעזרה איך מגדירים את זה
-
@מנחם-עזריה
המודול הזה אמור לעזור לךhttps://f2.freeivr.co.il/post/58
תעדכן אם זה עבד או לא
בעבר זה היה בעייתי -
@33064325
תודה על המענה אך זה לא עובד, אשמח לרעיון אחר -
@מנחם-עזריה אולי תפנה במייל ותועיל לכולם שזה יעבוד.
יש איזה קומבינה אחרת, אם לא יטפלו במיידי נחשבו על זה שוב
-
@33064325 אמר בהמערכת מפנה לשלוחות עפ"י המספר האישי:
בעבר זה היה בעייתי
מה זאת אומרת בעייתי מה הגדרת ואיזה קובץ הוספת ומה קרה בפועל?
האם בדקת את זה? -
פשוט מאוד
idlistmessige
זה הפיתרון הפשוט ביותר להפניה לפי מספר אישי
ואם אתה רוצה שממספר כל שהוא ועד למספר אחר יהיה אותו דבר תכניס את כל המספרים בצורה כזאת
1001=g-/12/1וככה מי שהזיהוי שלו 1001 יעבור לשלוחה /12/1
אתה צריך לפתוח שלוחה להודעות אישיות ולהכניס כניסה לפי digits או לפי list
-
@אהרן-שובקס אני לא זוכר בדיוק, אני רק זוכר שהגדרתי וזה לא עבד מאז שהמודול פותח!
אין לי כח לנסות ולעשות שיחות בדיקה כי יש את הפיתרון שכתב כאן @מנסה -
אני לא יודע למה אבל לא הגדרתי (אלוי בטעות)
ואמר אנא נ הקישו את מספר האישי וסולמית לסיום אייך אני מבטל אותו ?? -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות