• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    דחוף! חדר ועידה עם כניסה אוטמטית

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    8 פוסטים 5 כותבים 485 צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שניאור זלמן א.
      נערך לאחרונה על ידי

      איך אפשר לעשות חדר ועידה עם כניסה אוטומטית של מס' טלפון מסויים שפותח את החדר - בלי להיכנס לניהול???
      תודה רבה!!!

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • נ מנותק
        נתי ויזל
        נערך לאחרונה על ידי

        type=confbridge
        conf_bridge_type=admin
        conf_bridge_folder_to_play=4/1/1
        title=שם התקיה

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ש מנותק
          שמשון הגבור @שניאור זלמן א.
          נערך לאחרונה על ידי שמשון הגבור

          @שניאור-זלמן-א אמר בדחוף! חדר ועידה עם כניסה אוטמטית:

          איך אפשר לעשות חדר ועידה עם כניסה אוטומטית של מס' טלפון מסויים שפותח את החדר - בלי להיכנס לניהול???
          תודה רבה!!!

          זה מאוד פשוט
          צריך לפתוח שני שלוחות
          לדוגמא נפתח את שלוחות 1,2
          את שלוחה 1 נגדיר כשלוחת חדר הועידה type=confbridge
          (זה השלוחה שכולם נכנסים אליה לשמוע את השידור)
          את שלוחה 2 נגדיר גם כן כשלוחת חדר ועידה - type=confbridge
          ( פה בשלוחה 2 אנו נפתח את השידור שבשלוחה 1)
          נוסיף בשלוחה 2 גם כן את ההגדרות הבאות:

          conf_bridge_folder_to_play=1
          

          הגדרתי פה 🖕שהשלוחה שבה אני שם את ההגדרה (בדוגמא שלוחה 2) תפתח את שלוחה 1 המופיע בסוף ההגדרה אבל אפשר לשנות את זה לכל מספר.
          עם רוצים לפתוח חדר ועידה שהיא נמצאת בשלוחה 2 שבתוך שלוחה 1 שבתוך שלוחה 8 נגדיר: conf_bridge_folder_to_play=8/1/2
          בנוסף נצטרך להגדיר בשלוחה 2 את ההגדרה הבאה: conf_bridge_typa=admin
          עם רוצים שכדי לפתוח את השידור בשלוחה 1 דרך שלוחה 2 אהיה סיסמה נגדיר בשלוחה 2

          password=12345
          כאן הגדרתי שהסיסמה היא 12345 אבל אפשר להגדיר איזה סיסמה שרוצים.
          כמובן שאני השתמשתי בשלוחה 1 ו 2 אבל אתם יכולים להשתמש בכל שלוחה רצויה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
          • י מנותק
            יהודה הוצלר 0
            נערך לאחרונה על ידי

            @שמשון-הגבור
            הוא רצה אם כניסה אוטומטית ושלא יצטרך להקיש סיסמה.
            אני מציע ל @שניאור-זלמן-א רעיון פשוט מאוד.
            תגדיר בשלוחה שאתה רוצה כך.

            type=go_to_from_tzintuk
            check_list_tzintuk=123
            go_to_from_tzintuk_found=/1
            go_to_from_tzintuk_not_found=/
            

            ההגדרה הראשונה סוג השלוחה.
            ההגדרה השנייה זה ההגדרה של רשימת התפוצה שהטלפונים שיהיו בה הם יוכלו להיכנס.
            ההגדרה השלישית זה מי שנמצא ברשימת תפוצה יעבור לשלוחה הזאת, במקום המספר 1 תכתוב איזה שלוחה שבא בדוגמה מוגדר שלוחה מספר 1 ובה תגדיר את מה שכתוב אחר כך.
            ההגדרה האחרונה זה לאן להעביר את מי שלא נמצא ברשימת תפוצה.
            בשלוחה 1 תגדיר את זה.

            type=confbridge
            conf_bridge_folder_to_play=1
            

            מקווה שהכל מובן.

            6 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 6 מנותק
              613 0 @יהודה הוצלר 0
              נערך לאחרונה על ידי

              @יהודה-הוצלר-0 מה הבעיה אם הוא לא רוצה סיסמא שלא יגדיר את זה

              password=12345
              

              וזה יהיה בלי סיסמה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • 6 מנותק
                613 0 @יהודה הוצלר 0
                נערך לאחרונה על ידי 613 0

                @יהודה-הוצלר-0

                @יהודה-הוצלר-0 אמר בדחוף! חדר ועידה עם כניסה אוטמטית:

                @שמשון-הגבור

                type=confbridge
                conf_bridge_folder_to_play=1
                

                זה כל מה שאתה צריך להגדיר

                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • י מנותק
                  יהודה הוצלר 0 @613 0
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @613-0
                  אבל הוא בטח לא ירצה שככולם יכנסו לשם

                  6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 6 מנותק
                    613 0 @יהודה הוצלר 0
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יהודה-הוצלר-0 לא סמתי לב שהוא אמר מספר טלפון מסוים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון