מעבר לשלוחה אחרת בסיום השידור
-
-
לא נפתח לי ולמעשה מה זה אומר ההגדרה הזאת האם היא מיותרת?
-
@אנוכי לא מבין מה אתה רוצה, תנסה לכתוב ברור
-
@33064325 אמר במעבר לשלוחה אחרת בסיום השידור:
לא נפתח לי
titleזה שם השלוחה לתצוגה באתר;; ***DUP***סימון של הגדרה כפולה (type=)type=music_on_holdmusic_on_hold=Vocalולא כל כך הבנתי אז אשמח אם תגיד לי אם זה קובע משהו ההגדרה הזאת או שזה מיותר?
-
@אנוכי מיותר
-
@אנוכי אמר במעבר לשלוחה אחרת בסיום השידור:
לא נפתח לי
מה לא נפתח זה בשרשור של החדר ועידה תחת הכותרת יציאה מחדר ועידה
-
-
@33064325 תחפש באינדקס הקישורים מודול הקלטות
-
@33064325 זה לחפש מחט בערמה של שחת (שאני אפילו לא יודע את סוג המחט) הקישור ודאי לא היה טוב כי זה לא קישור בימות!
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות