איך עושים שבחדר ויעדה היה שתי אפשריות
-
1 הפעלת צינתק 2 בלי
-
@אידישע-נייעס אמר בחדר ויעדה מקש *8:
ע
conf_bridge_exit=yes confbridge_end_goto=/99במקום 99 תכתוב את שלוחת התפריט איליה ברצונך שיעברו
-
@33064325 מה זה אומר איזה תפריט
-
@אידישע-נייעס אמר בחדר ויעדה מקש *8:
איך עושים שבחדר ויעדה באמצע האזנה בלחיצה *8 אפשר לעבור לתפריט
לאיזה תפריט רצית להעביר אותם?
-
@33064325 תפריט ראשי ובאיזה שלוחה צריך לשים
-
-
@33064325 moshemmmmmm@gmail.comפנה למייל שלי
-
@אידישע-נייעס בתשלום תוכל לפנות למייל ivr.8480381@gmail.com
בשמחה, אני אראה את המייל בערב -
@33064325
למה בתשלום זה לוקח אולי חצי דקה -
@אידישע-נייעס תעשה עריכת כותרת הפוסט ל"חדר ועידה מקש *8". כל טוב!
יחי המלך! -
@חדר-1 אבל הנושא נסגר
-
@אידישע-נייעס אמר באיך עושים שבחדר ויעדה היה שתי אפשריות:
@חדר-1 אבל הנושא נסגר
תעשה עריכת הפוסט הראשון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות