באג במערכת "מרכז הקניות"
-
@795693929 שלום וברכה, ותודה על הדיווח.
תיקנו משהו, נשמח שתבצע בדיקה האם אכן תקין, ולעדכן (עדיף במייל מסודר)
-
@ימות-המשיח, אכן הבעיה הראשונה תוקנה.
הבעיה השניה עדיין לא.
-
@795693929 תבדוק שוב
-
@ימות-המשיח, אכן תוקן גם הבעיה השניה.
אבל יש עוד כמה הערות:
-
אין אפשרות לעדכן את הכתובת הראשית. כי התפריט הוא: 'למשלוח לכתובת המעודכנת הקישו 1 למשלוח לכתובת אחרת הקישו 2 לשמיעת הכתובת המעודכנת הקישו 3'. אבל מי שרוצה לעדכן את הכתובת הראשית, זו שתשמש אותו בכל קניה אין לו אפשרות כזו. צריך להוסיף בתפריט הזה: לעדכון הכתובת הראשית הקישו 4.
-
התפריט הנ"ל 'למשלוח לכתובת המעודכנת וכו' נכנס פעמיים במהלך סיכום הקנייה, וזה סתם מבלבל. צריך שיהיה רק פעם אחת. תבדוק ותראה שזה נכנס פעמיים.
-
לגבי ההקלטה הזו:
M3839 אם יש לך הערה מיוחדת למשלוח הקישו 1, לסיום הקישו 2
המילים 'לסיום הקישו 2' קצת מבלבל, כי זה נראה סיום התשלום, והאמת שזה רק סיום של הגדרת המשלוח. יותר נכון לומר 'לדילוג הקישו 2'
-
-
עוד דבר אחד. לגבי ההקלטה שאומרת שאין כתובת מעודכנת, דהיינו זו:
M3856 אין פרטי כתובת בחשבונך, שלום ותודה
צריך להוריד את המילים 'שלום ותודה'. זה לא קשור. כי אז זה חוזר לתפריט הקודם כמו שתיקנת את זה.
או לכתוב:
אין פרטי כתובת בחשבונך. הנך מועבר לתפריט הקודם.
מקווה שאתה אוהב את כל התיקונים הקטנים האלו, זה יכול קצת לעצבן... אבל נראה לי שאתם אוהבים להיות משולמים, וגם אני אחד כזה, אז אני עוזר לכם בכך...
תצליחו
-
@795693929 אמר בבאג במערכת "מרכז הקניות":
@ימות-המשיח, אכן תוקן גם הבעיה השניה.
אבל יש עוד כמה הערות:
-
אין אפשרות לעדכן את הכתובת הראשית. כי התפריט הוא: 'למשלוח לכתובת המעודכנת הקישו 1 למשלוח לכתובת אחרת הקישו 2 לשמיעת הכתובת המעודכנת הקישו 3'. אבל מי שרוצה לעדכן את הכתובת הראשית, זו שתשמש אותו בכל קניה אין לו אפשרות כזו. צריך להוסיף בתפריט הזה: לעדכון הכתובת הראשית הקישו 4.
-
התפריט הנ"ל 'למשלוח לכתובת המעודכנת וכו' נכנס פעמיים במהלך סיכום הקנייה, וזה סתם מבלבל. צריך שיהיה רק פעם אחת. תבדוק ותראה שזה נכנס פעמיים.
-
לגבי ההקלטה הזו:
M3839 אם יש לך הערה מיוחדת למשלוח הקישו 1, לסיום הקישו 2
המילים 'לסיום הקישו 2' קצת מבלבל, כי זה נראה סיום התשלום, והאמת שזה רק סיום של הגדרת המשלוח. יותר נכון לומר 'לדילוג הקישו 2'
- זה לא המקום הנכון, הלקוח עומד כרגע באמצע קנייה, ומה שמדברים עכשיו זה לגבי הקנייה שלו.
ניתן לשנות את הכתובת באיזור האישי (מייד בכניסה לשלוחה). - נשמח שתפרט יותר, כי לא מצאנו את הבעיה הזו.
- אוקיי, נשנה בעז"ה (כמוב בינתיים תוכל להחליף הודעת מערכת).
-
-
- איך נכנסים לאזור האישי?? אין שום הודעה על כך! ניסיתי ללחוץ על 0 או על כוכבית, וזה לא עובר לאזור אישי.
אבל גם כאשר תימצא הדרך להגיע לאזור האישי, אני חושב שצריך לומר זאת 'לשינוי הכתובת שלכם יש להיכנס לאזור האישי בכניסה למערכת'.
בכל מקרה לדעתי לא יזיק להוסיף כאן אפשרות לעדכן את הכתובת הראשית.
-
טעות שלי.
-
דבר נוסף: הוא אומר 'עגלת הקניות שלכם נמצא תקין'. צריך לומר: נמצאה תקינה.
בהצלחה
-
@795693929 מייד בתחילת השלוחה יש אופצייה להיכנס לאיזור האישי, או לחנות.
ושוב זה ממש לא המקום הנכון לשינוי כתובת כללי, אתה עושה הזמנה, ושואלים אותך לאיזה כתובת לשלוח, האם לכתובת הקבועה, או לכתובת אחרת, מה זה קשור עכשיו לשנות כתובת, אולי שירצה גם לשנות שם פרטי ושם משפחה.....
-
@ימות-המשיח, במערכת שאני פתחתי אני לא מוצא אפשרות כזו.
המספר שלי הוא 079-5695728
-
@795693929 לא נוכל לבדוק את פנייתך בלי סיסמת ניהול.
ולכן עדיף שתפנה במייל מסודר