• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הגדרת פילטר

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    4
    10
    322
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 7
      795693929 נערך לאחרונה על ידי 795693929

      כשאני מנסה להכנס לשלוחה עם ההגדרות האלו, מתקבלת הודעה שהשלוחה לא מוגדרת כראוי, אנא פנה למנהל המערכת.

      מה לא טוב כאן?

      type=access_filter
      access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.*.*.5s
      

      בתודה מראש

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש
        שרות פלוס IVR @795693929 נערך לאחרונה על ידי

        @795693929 תכתוב לאן ילך

        access_filter_yes_goto=/
        access_filter_no_goto=/
        
        7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • 7
          795693929 @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי 795693929

          אכן הוספתי וזה עובד.

          שאלה נוספת:

          לפי ההגדרה הנ"ל, זה צריך להגביל את משך הזמן ל 5 שניות. אבל בפועל אני מצליח להכנס ללא הגבלת זמן. האם צריך להוסיף משהו בהגדרות?

          זה מה שכתוב בקובץ AccessFilterLogTime.ini

          access_filter1-0548469157(2022-07-14-20-25-12)=6
          OpenToTime1-0548469157=Yes
          
          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ
            מנסה מומחה @795693929 נערך לאחרונה על ידי

            @795693929

            זה לא מגביל את הזמן בשלוחה
            אלא את הפעמים שאתה יכול להכנס לשלוחה בזיהוי זה בתוך זמן זה

            אגב, נראה לי שלא שמת בערך הנכון
            אתה שמת בערך העשירי שפרושו 5 שניות ניתן להכנס ואח"כ לעולם לא ייתן להכנס שוב

            7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • 7
              795693929 @מנסה נערך לאחרונה על ידי

              @מנסה, אני רוצה להגדיר שיוכלו לשהות בשלוחה נגיד 60 דקות, כאשר בכל כניסה לשלוחה יורד מהזמן של ה 60 דקות [יכול להיות גם כמה כניסות], כך שכשמגיעים למקסימום המשתמש נחסם.

              אני לא משתמש במודול הנכון? אולי אין כזו אפשרות בכלל?

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ש
                שרות פלוס IVR @795693929 נערך לאחרונה על ידי

                @795693929 תשתמש במודול טיימר בדיוק לזה.

                7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • 7
                  795693929 @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי

                  @שרות-פלוס-ivr , תודה על המידע.

                  אני מנסה להשתמש במודול הזה כתוספת למודול ניהול תורים, כך שהשיחה עם הנציג תוגבל בזמן, אבל המערכת לא נותנת לי, יש איזו הודעת שגיאה.

                  יש לזה פתרון, או שאכן אין אפשרות להכניס את שניהם יחד, והמודול הזה עובד רק על השמעת קבצים?

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש
                    שרות פלוס IVR @795693929 נערך לאחרונה על ידי

                    @795693929 אמור לעבוד לך
                    תשלח את ההגדרות

                    7 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 7
                      795693929 @שרות פלוס IVR נערך לאחרונה על ידי 795693929

                      זה לא עבד טוב עם המודול של טיימר. אבל נראה לי שאני לא צריך את המודול של טיימר, אלא את המודול של פילטר.

                      אלו ההגדרות:

                      type=access_filter
                      access_filter_1=g.*.*.*.*.*.*.*.*.5s
                      access_filter_yes_goto=/2
                      access_filter_no_goto=/3
                      

                      והשאלה שלי היא, שלפי ההגדרות האלו אני יכול להכנס רק 5 שניות לשלוחה, ולאחר מכן לעולם לא.

                      אבל אני מצליח להכנס גם יותר מ 5 שניות. למה??

                      3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 3
                        33064325 @795693929 נערך לאחרונה על ידי 33064325

                        @795693929 אמר בהגדרת פילטר:

                        אלו ההגדרות:

                        המודול של פילטר הוא רק מעביר לשלוחה אם עדיין לא עברו X זמן מהמעבר הקודם בשלוחה ולא מגביל את משך הזמן של השהות בשלוחה.
                        נראה לי שבאמת אין אפשרות להגביל את הזמן של השהייה בשלוחה של תורים, אבל תפנה לשירות לקוחות לבדוק את זה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון