• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    לגבי מרכז הקניות - האתר ללקוחות

    באגים במערכת
    6
    13
    377
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      מנסה מומחה @33064325 נערך לאחרונה על ידי

      @33064325

      לפחות עד כמה שאני יודע זו אותה מערכת בדיוק

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה
        הפונוביצ'ר מורחק נערך לאחרונה על ידי

        @33064325 אמר בלגבי מרכז הקניות - האתר ללקוחות:

        @shz תוכל לפנות לחברת מבזק יש להם מערכת מכירות פצצה עם כל הפונקציות שאתה צריך a0722777222@gmail.com

        אני ממליץ על מבזק.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • D
          davd @shz נערך לאחרונה על ידי

          @shz אתה יכול כמובן להגדיר שהחנות שלך לא יוצג באתר.....

          S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • S
            shz @davd נערך לאחרונה על ידי

            @davd אחרי שעבדתי עם החנות הזו, הציון שהיא קיבלה ממני לא עובר את אחוז החסימה, כך שכל השאר לא רלוונטי
            מאוד חבל

            D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • D
              davd @shz נערך לאחרונה על ידי

              @shz אני דווקא מאוד מרוצה מהשימוש בחנות, ניהלתי מכירה גדולה והיה מצוין.

              מעניין מה מפריע לך...

              S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • S
                shz @davd נערך לאחרונה על ידי

                @davd
                כמה פריטים היה לך במכירה?
                היה לך צורך בזיהוי הלקוח?
                הנפקת דוחות חלוקה מסודרים ללקוחות?
                נתת אפשרות תשלום במזומן בעת החלוקה?

                D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • D
                  davd @shz נערך לאחרונה על ידי

                  @shz היה לי מעל 50 פריטים
                  על איזה זיהוי אתה מדבר, כל לקוח מזמין מהטלפון שלו.
                  הנפקתי דוחות מסודרים ללקוחות, כל לקוח קיבל דף עם פירוט מלא מה הוא הזמין.
                  והיה לי גם אפשרות של תשלום במזומן.

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • S
                    shz @davd נערך לאחרונה על ידי

                    @davd אוקיי
                    אתה עשית מכירה ללקוחות מזדמנים והזיהוי שלך היה מספר טלפון
                    אני עשיתי לתלמידים, ומספר טלפון זה לא רלוונטי, כי כמה אחים מזמינים מאותו מספר.
                    דוח לפריט מי הזמין אותו הוצאת?

                    יש דוח ללקוח מה הוא קנה, ולפריט כמה הזמינו ממנו. אבל אין דוח לפריט מי הזמין אותו.
                    כ"כ לסוג המכירה שלי חשוב לי שם המזמין, צריך שיכנס לפי קוד שמוּכַּר לי ושיופיע השם שמוּכַּר לי וכו'
                    כל הדברים הנ"ל, שמבחינתי זה בסיס ויש במערכות מכירות אחרות, כאן לקח לי ימים של עבודה לפענח את הלקוחות וליצור בעצמי דוחות שימושיים

                    D תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • D
                      davd @shz נערך לאחרונה על ידי

                      @shz בחלק מהדברים יש פתרונות שאין כאן המקום להאריך (כמו להגדיר שלוחות לקטגורייה מסוימת, ולנתב לשלוחות לפי אנטר איי די), אבל לא חושב שבגלל שהמכירה לא תאמה במיוחד לצרכים שלך, זה כבר הופך למערכת שלא עובר את אחוז החסימה.....

                      בשבילי היא מערכת אחלה, שעובדת בצורה קלה נעימה ונוחה, עושה את מה שהיא צריכה לעשות...

                      הייתי מציע לך לפנות לשירות הלקוחות, ולבקש להם להתאים את המערכת גם לדרישות הספציפיות שלך...

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • S
                        shz @davd נערך לאחרונה על ידי

                        @davd
                        אני שמח לשמוע שזה לפחות שימושי לחלק מהמשתמשים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון