לגבי מרכז הקניות - האתר ללקוחות
-
@ימות-המשיח
אני מקווה שכאן גם המקום לציין באגים באתר הזה,
מסתבר שאין התייחסות באתר לקטגוריות ותתי קטגוריות
אצלי זה משמש כרגע למכירת ספרי לימוד, והקטגוריות זה כיתות, וזה ממש קריטי בשבילי לדעת מאיזה כיתה מזמינים.בנוסף, מי שנכנס דרך הטלפון, מקישים קוד אישי ורק אז הוא יכול להיכנס ורק לכיתה שלו.
מאידך באתר, כל דיכפין ייתא וירשם ואין לי שום בקרה על כך....
(נס שעדיין לא ניתן לשלם באתר, כך שאין שום משמעות להרשמה הזאת חוץ מהטרדה)מסקנא שלי
א, להכניס קטגוריות גם באתר
ב, לקשר את קובץ ההרשאות (ListAllInformation / EnterID) למרכז המכירות בצורה שגם לחנות האינטרנטית יצטרכו להקיש את הקוד ואז יוכלו לצפות רק בקטגוריות המתאימות.תמשיכו להצליח
-
@shz
אני יסביר מזה נקרא "באגים"
באגים זה בעצם משהו שלא עובד כמו תקלה, ניתוק, הלחצן לא פועל כשורה וכו'
אבל דברים שלא פותחו לא נקראים באג.
הרי כל מה שפותח עובד מעולה.
מקווה שהובנתי -
@shz תוכל לפנות לחברת מבזק יש להם מערכת מכירות פצצה עם כל הפונקציות שאתה צריך a0722777222@gmail.com
-
לפחות עד כמה שאני יודע זו אותה מערכת בדיוק
-
@33064325 אמר בלגבי מרכז הקניות - האתר ללקוחות:
@shz תוכל לפנות לחברת מבזק יש להם מערכת מכירות פצצה עם כל הפונקציות שאתה צריך a0722777222@gmail.com
אני ממליץ על מבזק.
-
@shz אתה יכול כמובן להגדיר שהחנות שלך לא יוצג באתר.....
-
@davd אחרי שעבדתי עם החנות הזו, הציון שהיא קיבלה ממני לא עובר את אחוז החסימה, כך שכל השאר לא רלוונטי
מאוד חבל -
@shz אני דווקא מאוד מרוצה מהשימוש בחנות, ניהלתי מכירה גדולה והיה מצוין.
מעניין מה מפריע לך...
-
@davd
כמה פריטים היה לך במכירה?
היה לך צורך בזיהוי הלקוח?
הנפקת דוחות חלוקה מסודרים ללקוחות?
נתת אפשרות תשלום במזומן בעת החלוקה? -
@shz היה לי מעל 50 פריטים
על איזה זיהוי אתה מדבר, כל לקוח מזמין מהטלפון שלו.
הנפקתי דוחות מסודרים ללקוחות, כל לקוח קיבל דף עם פירוט מלא מה הוא הזמין.
והיה לי גם אפשרות של תשלום במזומן. -
@davd אוקיי
אתה עשית מכירה ללקוחות מזדמנים והזיהוי שלך היה מספר טלפון
אני עשיתי לתלמידים, ומספר טלפון זה לא רלוונטי, כי כמה אחים מזמינים מאותו מספר.
דוח לפריט מי הזמין אותו הוצאת?יש דוח ללקוח מה הוא קנה, ולפריט כמה הזמינו ממנו. אבל אין דוח לפריט מי הזמין אותו.
כ"כ לסוג המכירה שלי חשוב לי שם המזמין, צריך שיכנס לפי קוד שמוּכַּר לי ושיופיע השם שמוּכַּר לי וכו'
כל הדברים הנ"ל, שמבחינתי זה בסיס ויש במערכות מכירות אחרות, כאן לקח לי ימים של עבודה לפענח את הלקוחות וליצור בעצמי דוחות שימושיים -
@shz בחלק מהדברים יש פתרונות שאין כאן המקום להאריך (כמו להגדיר שלוחות לקטגורייה מסוימת, ולנתב לשלוחות לפי אנטר איי די), אבל לא חושב שבגלל שהמכירה לא תאמה במיוחד לצרכים שלך, זה כבר הופך למערכת שלא עובר את אחוז החסימה.....
בשבילי היא מערכת אחלה, שעובדת בצורה קלה נעימה ונוחה, עושה את מה שהיא צריכה לעשות...
הייתי מציע לך לפנות לשירות הלקוחות, ולבקש להם להתאים את המערכת גם לדרישות הספציפיות שלך...
-
@davd
אני שמח לשמוע שזה לפחות שימושי לחלק מהמשתמשים