בקבלת נתונים שלא יוכלו להקיש 0 אפשרי?
-
רשמתי ככה
ובכל אופן ניתן להצביע 1/2/3 ו 0
אפילו שלא רשום
איך ניתן לבטל את זה?
שאם יקיש 0 יגיד לו תוצאה שגויה או משהו כזהenter_id=yes enter_id_type=list_all_information type=recording_and_entering_data record_name=no 050-option=2-1-7-Number-AskNo-1,2,3 say_approval_number=say_approval_no_number recording_and_entering_data_enter_id_max_approval=1 booking_Folder-2/1=1065 -
@mgm-ivr מעניין מאוד...
ניסיתי עכשיו ועובד לי מצוין, לא נותן להקיש 0 -
@mgm-ivr אמר בבקבלת נתונים שלא יוכלו להקיש 0 אפשרי?:
050-option=2-1-7-Number-AskNo-1,2,3
כשאתה מגביל לכמה ספרות בודדות תכתוב אותם בלי פסיק
050-option=2-1-7-Number-AskNo-123
מקווה שאני לא טועה -
@מאיר אופסס סליחה. מבדיקה עכשיו זה עובד גם ככה.
בקיצור לא משנה שניהם עובדים גם עם פסיק וגם בלי
אבל עדיין כנראה יש לו בעיה אחרת כי לי זה עובד -
@שאול https://f2.freeivr.co.il/topic/3779/קבלת-הקלטות-ונתונים-recording_and_entering_data/5
נתונים - הערך השישי
איזה מקשים ניתן להקיש בתפריט
ברירת מחדל ניתן להקיש כל מקש
אם מדובר על כמות ספרות להכנסה 1 (מקש אחד לבחירת הלקוח)
אז יש להכניס בערך השישי את הספרות שרוצים לדוגמא 1234567890*# (מחק את המיותר)
אם מדובר על כמות להכנסה מעל 1 ורוצים שיהיה רק תשובות מסויימות לדוגמא מדובר על 2 מקשים ורוצים שרק אם הלקוח הקיש 11 או 55 או 77 או 99 אז יתקבל תקין יש להכניס
11,55,77,99
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות