הודעה בתפריט הראשי כשיש שידור חי
-
@מישהו-18 ולבונבון?
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@ימהר-0 אמר בהודעה בתפריט הראשי כשיש שידור חי:
לגבי הודעה שמים הודעה מה שאתה רוצה שישמע בא נגיד הכנסו לשלוחה XX להאזין לשידור החי
מעלים את זה בתפריט הראשי ומשנים את השם ConfBridge-1-9-5 כאן המספרים זה השלוחה ששם השידור חי בדוגמא כאן השידור בשלוחה 1>9>5
והכל עובד מצויןלא עובד לי. למה?
@שאול אמר בהודעה בתפריט הראשי כשיש שידור חי:
@שלומל-ה מה בדיוק הגדרת?
@שאול בהתחלה ניסיתי להשים את ההגדרה בהגדרות המתקדמות וכשזה לא עבד העלתי קובץ לשלוחה ושיניתי לו את השם ל ConfBridge-9 (השידור חי בשלוחה 9). תודה
האם משהוא יכול לענות לי אני רוצה שזה יהיה כמו בבלוגפון שהוא משאיר הודעה בשלוחת ההודעות.
-
@שלומל-ה הודעה בשלוחת ההודעות אם יש שידור חי?!
-
@חנון-המרבה כן כמו שהשהאירו הודעה "שידור חי החל בשלוחה.."
-
@שלומל-ה תגדיר שבמעבר לשלוחת ההשמות יעבור דרך תפריט עם קובץ M1000 של שניה שקט ושם תשים את ההגדרה
menu_say_conf_bridge=yes menu_say_conf_bridge_1=ואח"כ יעבור לשלוחת ההודעות
timeout_goto=שלוחת ההודעות attempts=1 -
@חנון-המרבה לא הבנתי אני רוצה שישמעו בשלוחת ההודעות ש"החל שידור חי" כמו שהשארתי על כך הודעה, כמו בבלוגפון.
-
@יהונתן-כץ סוף סוף גיליתי את הבעיה השידור חי אצלי זה בשלוחה 01/06 ואני כתבתי 01-6 במקום
01-06 תודה רבהה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות