הודעה בתפריט הראשי כשיש שידור חי
-
@איציק-הצדיק אמר בהודעה בתפריט הראשי כשיש שידור חי:
menu_say_conf_bridge=yes menu_say_conf_bridge_1=HHHכשבמקום HHH לכתוב את מס' השלוחה ללא סלש קודם
לא עובד לי שמתי את ההגדרות בivr וגם בתפריט רגיל ולא עובד כמובן ששיניתי את הHHH
-
@בונבון הפעלת את השידור ? והתקשרת ממספר אחר? אצלי עובד מצוין.
-
@רבי-יצחק כן כן בודאי אבל מה שכן אני עושה אפניה ומימילא אני לא מבקר בתפריט הראשי אף פעם (אולי זה קשור)
-
@בונבון אמר בהודעה בתפריט הראשי כשיש שידור חי:
(אולי זה קשור)
כמובן.
תשים את ההגדרה באותה שלוחה שאליה אתה מגיע כשאתה נכנס למערכת -
@שאול זה מה שעשיתי
-
@בונבון ולא עובד???
-
-
@בונבון כשאתה מתקשר למערכת לאיזה שלוחה אתה מגיע? הראשית או שיש שם הפניה לשלוחה אחרת?
-
@יהונתן-כץ הפניה לשלוחה אחרת
-
-
פוסט זה נמחק! -
@מישהו-18 ולבונבון?
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@ימהר-0 אמר בהודעה בתפריט הראשי כשיש שידור חי:
לגבי הודעה שמים הודעה מה שאתה רוצה שישמע בא נגיד הכנסו לשלוחה XX להאזין לשידור החי
מעלים את זה בתפריט הראשי ומשנים את השם ConfBridge-1-9-5 כאן המספרים זה השלוחה ששם השידור חי בדוגמא כאן השידור בשלוחה 1>9>5
והכל עובד מצויןלא עובד לי. למה?
@שאול אמר בהודעה בתפריט הראשי כשיש שידור חי:
@שלומל-ה מה בדיוק הגדרת?
@שאול בהתחלה ניסיתי להשים את ההגדרה בהגדרות המתקדמות וכשזה לא עבד העלתי קובץ לשלוחה ושיניתי לו את השם ל ConfBridge-9 (השידור חי בשלוחה 9). תודה
האם משהוא יכול לענות לי אני רוצה שזה יהיה כמו בבלוגפון שהוא משאיר הודעה בשלוחת ההודעות.
-
@שלומל-ה הודעה בשלוחת ההודעות אם יש שידור חי?!
-
@חנון-המרבה כן כמו שהשהאירו הודעה "שידור חי החל בשלוחה.."
-
@שלומל-ה תגדיר שבמעבר לשלוחת ההשמות יעבור דרך תפריט עם קובץ M1000 של שניה שקט ושם תשים את ההגדרה
menu_say_conf_bridge=yes menu_say_conf_bridge_1=ואח"כ יעבור לשלוחת ההודעות
timeout_goto=שלוחת ההודעות attempts=1 -
@חנון-המרבה לא הבנתי אני רוצה שישמעו בשלוחת ההודעות ש"החל שידור חי" כמו שהשארתי על כך הודעה, כמו בבלוגפון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות