-
אני מחובר לפורום עם עוד פרופיל (משתמש) אחר והוא לא נותן את האפשרות להגיב מישהו יודע מה זה?!
%(#000000)%(#000000) -
@זלצמן אמר בבעיה בתגובה לפורום:
אני מחובר לפורום עם עוד פרופיל (משתמש) אחר והוא לא נותן את האפשרות להגיב מישהו יודע מה זה?!
%(#000000)%(#000000)זה לפעמים קורה, תנסה לרענן או לסגור הדפדפן/המחשב ולהדליקו מחדש.
-
@חדר-1 אבל עם פרופיל אחר זה כן עובד רק אחד לא עובד אולי ההרשמה לא היתה טובה אין לי מושג עשיתי הכל כרגיל
-
@זלצמן אמר בבעיה בתגובה לפורום:
@חדר-1 אבל עם פרופיל אחר זה כן עובד רק אחד לא עובד אולי ההרשמה לא היתה טובה אין לי מושג עשיתי הכל כרגיל
לא יודע למה. @ניהולון-0795687142
-
@זלצמן אמר בבעיה בתגובה לפורום:
אני מחובר לפורום עם עוד פרופיל (משתמש)
עצם זה, זה כבר בעיה זה נוגד את תקנון הפורום להיות עם שני משתמשים.
-
@יוסף-ח
מי אמר לך אולי זה משתמש של חבר שלו. -
עצם זה, זה כבר בעיה זה נוגד את תקנון הפורום להיות עם שני משתמשים.
לא כתוב כזה דבר בתקנון וא"כ אדרבה תראה לי כי אני לא ראיתי כזה דבר
°(ופתחתי כי היה לי בעיה בשני ואין אפשרות למחוק פרופיל אז היה לי 2 ואחד לא היה שימושי...)° -
א אהרן שובקס העביר נושא זה מ-באגים במערכת ב-
-
@זלצמן
יכול להיות שזה כמו בתמונה
-
ש שמחה - זו הסיסמא נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות