תגובה: הקלטות ממאזינים - record
-
תגובה: הקלטות ממאזינים - record
נתיב מקוצר
כאשר רוצים לעשות הרבה שלוחות של השמעת קבצים והקלטה,
במקום לרשום בכל שלוחת הקלטות את כל הניתוב של שלוחת ההשמעת קבצים, ניתן פשוט לשים את הערך הבאfolder_move=folder_up-1-/1ההגדרה
folder_up-1מנתבת שלב אחד אחורה, לדוגמה: אם שלוחת ההקלטה נמצאת בתיקיה 4/4/2
אז כאילו כתוב שלוחה 4/4
ולאחר סמן ה - מגדירים את המשך הניתוב.
מה שיוצא שמנתב לשלוחה 4/4/1
ניתן גם לרשוםfolder_move=folder_up-2-/1ואז יקליט לשלוחה 1 בשתי רמות למעלה (4/1)
כמו כן במערכת עם הרבה שלוחות של הקלטה השמעה אז ניתן לשים את הערך ב IVRבחירת מיקום בזמן ההקלטה
אם תגדירו
folder_move=tfrהמקליט יצטרך לבחור לפני ההקלטה להיכן להקליט - ניתוב מלא
לאחר שבחרתם קובץ באמצעות הקשה: המערכת תבדוק האם התיקיה שנבחרה באמת קיימת ומוגדרת כהשמעת קבצים (playfile) - אם כן, אז יתן להקליט.יש אפשרות של נתיב מקוצר ואח"כ בחירת השלוחה???
כלומר אני רוצה שמאזין שמקליט הודעה בשלוחה 4/2/2 יבחר שלוחה בתוך 4/2/1 כלומר שאם רוצה להקליט ל4/2/1/1 יקיש רק 1 וכן אם רוצה 2 שיקיש 2 משהו בסיגנון הזהfolder_move=folder_up-1-/1/tfrכמובן שזה לא עובד אולי למישהו יש פיתרון אחר??
-
@גמח-0 כתוב שם בהמשך:
בחירת מיקום בזמן ההקלטה
אם תגדירו
folder_move=tfr
המקליט יצטרך לבחור לפני ההקלטה להיכן להקליט - ניתוב מלאהגדרת מקש למיקום נוסף (שונה) לשמירה -
move_record
אם רוצים שתהיה שלוחה אחת, שלפעמים מקליטים בה לשלוחה 1 ולפעמים מקליטים לשלוחה 2 ולא רוצים להשתמש בתפריט כל פעם.
ניתן להגדיר שמקש מסויים בתפריט האישור יעביר את ההקלטה לשלוחה אחרת ממה שמוגדר בfolder_movemenu_record_options_6=move_record
בדוגמא מי שיקיש 6 בתפריט אישור ההקלטה, ההקלטה תישמר איפוא שמוגדר בהגדרה הבאה -
@צבי-10 לא ענית לו על שאלתו
@גמח-0 אמר בתגובה: הקלטות ממאזינים - record:
כלומר אני רוצה שמאזין שמקליט הודעה בשלוחה 4/2/2 יבחר שלוחה בתוך 4/2/1 כלומר שאם רוצה להקליט ל4/2/1/1 יקיש רק 1 וכן אם רוצה 2 שיקיש 2 משהו בסיגנון הזה
-
@שמואל-ש
להגדיר שמקש מסויים בתפריט האישור יעביר את ההקלטה לשלוחה אחרת ממה שמוגדר בfolder_move. אז שיגדיר לפני ההקלטה להקלטה לשלוחה 1 הקישו 1. זה לא יעבוד? -
יש פיתרון נורא פשוט
... לעשות כמה שלוחות -
פוסט זה נמחק! -
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בתגובה: הקלטות ממאזינים - record:
יש פיתרון נורא פשוט
... לעשות כמה שלוחותמדובר בהמוווווון שלוחות לא מ1 עד 9
אבל...... זה רעיון צריך לחשוב על זה באמת -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות