• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    - חדש!!! - לפתוח שלוחה חדשה וניהול שליחות ע"י הטלפון

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    90 פוסטים 21 כותבים 8.4k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ש מנותק
      שמואל כהן @33064325
      נערך לאחרונה על ידי שמואל כהן

      @33064325 אמר ב- חדש!!! - לפתוח שלוחה חדשה וניהול שליחות ע"י הטלפון:

      הגדרת יכך ולא עובד, שקט ולא משנה את ההגדרה

      type=api
      api_link=https://teltech.000webhostapp.com/uploadfile.php
      api_add_0=A=type=confbridge
      api_add_1=B=title=שידור
      api_add_2=C=
      api_add_3=AD=/4
      ,api_000=AD,,,,,,,,*
      api_add_4=C=PASS=0000
      

      הוספתי את שורות 1 ו2כי חשבתי שאולי הם חייבות להיות

      שים לב
      את הליך התקנת התספים הגדרת מצויין כלומר כך

      type=api
      api_link=https://teltech.000webhostapp.com/uploadfile.php
      api_add_0=A=type=confbridge
      api_add_1=B=title=שידור
      

      אבל בהמשך התבלבלת אני יסביר לך מה צריך לעשות פשוט תעתיק את זה

      api_did_send=no
      api_000=PASS,no,0,1,7,Digits
      api_001=AD,no,0,1,7,Digits,*/,
      

      כאן מקיש סיסמא ושלוחה להגדרת הקשת שלוחה בלא סיסמת ניהול תעתיק את זה

      api_did_send=no
      api_000=PASS= ואת הסיסמא
      api_001=AD,no,0,1,7,Digits,*/,
      

      לא לישכוח להכניס את קובץ 000 ואת 001

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • 6 מנותק
        613 0 @111
        נערך לאחרונה על ידי

        @111 אני רוצה שיוכלו להקיש מספר מערכת להגדיר בה את ההגדרה זה אפשרי
        תודה רבה

        י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
        • י מנותק
          יוסף ח @613 0
          נערך לאחרונה על ידי

          @613-0
          מה המייל שלך ?

          6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • 6 מנותק
            613 0 @יוסף ח
            נערך לאחרונה על ידי 613 0

            ivr.6130@gmail.com

            6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • 6 מנותק
              613 0 @613 0
              נערך לאחרונה על ידי

              @613-0 בשביל מה אתה צריך
              כי לא קיבלתי כלום

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • י מנותק
                יוסף ח @613 0
                נערך לאחרונה על ידי

                @613-0
                עכשיו שלחתי, תבדוק.

                6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 6 מנותק
                  613 0 @יוסף ח
                  נערך לאחרונה על ידי 613 0

                  @יוסף-ח לא קיבלתי

                  6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • 6 מנותק
                    613 0 @613 0
                    נערך לאחרונה על ידי 613 0

                    @יוסף-ח אם זה לא עובד תכתוב לי את המייל שלך ומחר אצור איתך קשר

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                    • י מנותק
                      יוסף ח @613 0
                      נערך לאחרונה על ידי יוסף ח

                      @613-0
                      המייל שלי זה:
                      yossef.s.2117@gmail.com
                      אבל זכור לי ששלחתי לך כדאי שתבדוק שוב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י מנותק
                        יוסף ח
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @111
                        אם יש מצב שיהיה גם ניתן להגדיר לאן יעבור אם הצליח ולאן לא, תודה.

                        6 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • 6 מנותק
                          613 0 @יוסף ח
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @יוסף-ח תודה רבה אשלח לך

                          י 6 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • י מנותק
                            יוסף ח @613 0
                            נערך לאחרונה על ידי

                            מחכה בסבלנות.....

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • 6 מנותק
                              613 0 @613 0
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יוסף-ח שלחתי לך אם תוכל להחזיר לי תשובה

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • י מנותק
                                יוסף ח @613 0
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @613-0
                                עניתי !

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • י מחובר
                                  יהודה הוצלר 0 @יוסף ח
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @יוסף-ח
                                  יש אפשרות שהמאזין יוכל להקיש את מספר המערכת והסיסמה ולא להגדיר באתר?
                                  תודה רבה.

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • י מנותק
                                    יוסף ח @יהודה הוצלר 0
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @יהודה-הוצלר-0
                                    יש אפשרות, איך תסתכל למעלה.

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • י מחובר
                                      יהודה הוצלר 0 @יוסף ח
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @יוסף-ח
                                      אם אני מגדיר כך

                                      type=api
                                      api_link=https://teltech.000webhostapp.com/uploadfile.php
                                      api_add_0=A=//type=access_filter
                                      api_add_1=B=//access_filter_yes_goto=/1/2
                                      api_add_2=C=//access_filter_no_goto=/9/9/9
                                      api_add_3=D=//access_filter_1=h.*.*.*.*.*.*.1.7d
                                      api_000=AD,,,,,,,,*/,
                                      api_add_4=PASS=//
                                      api_did_send=no
                                      api_add_5=ApiDID=//
                                      

                                      אז זה יתן לו להקיש את סיסמת הניהול והמספר.

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • י מנותק
                                        יוסף ח @יהודה הוצלר 0
                                        נערך לאחרונה על ידי יוסף ח

                                        @יהודה-הוצלר-0 אמר ב- חדש!!! - לפתוח שלוחה חדשה וניהול שליחות ע"י הטלפון:

                                        @יוסף-ח
                                        אם אני מגדיר כך

                                        type=api
                                        api_link=https://teltech.000webhostapp.com/uploadfile.php
                                        api_add_0=A=//type=access_filter
                                        api_add_1=B=//access_filter_yes_goto=/1/2
                                        api_add_2=C=//access_filter_no_goto=/9/9/9
                                        api_add_3=D=//access_filter_1=h.*.*.*.*.*.*.1.7d
                                        api_000=AD,,,,,,,,*/,
                                        api_add_4=PASS=//
                                        api_did_send=no
                                        api_add_5=ApiDID=//
                                        

                                        אז זה יתן לו להקיש את סיסמת הניהול והמספר.

                                        מה זה הקושקושביעש הזה ?


                                        פנה למייל שלי ואסביר לך.
                                        yossef.s.2117@gmail.com

                                        י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • י מחובר
                                          יהודה הוצלר 0 @יוסף ח
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @יוסף-ח
                                          זה ההגדרות שכתוב למעלה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • י מחובר
                                            יהודה הוצלר 0 @יוסף ח
                                            נערך לאחרונה על ידי יהודה הוצלר 0

                                            @יוסף-ח
                                            אולי תגיד לי מה שכתבת ל @613-0 במייל שהוא רצה את אותו דבר שאני רוצה.

                                            י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון