החייגן האינטרנטי של ימות לא מתחבר
-
פתחתי מרכזייה עסקית במערכת שלי, ופתחתי את החייגן של ימות,
בהתחלה זה מראה על התחברות תקינה אבל לחצן ה'חייג' לא נהיה זמין..
ואחרי כמה שניות זה כותב הרישום נכשל.
בחשבון יש כמות נכבדת של יחידות כך שזה לא הבעיה..
וכן בZOIPER הSIP עובד לי לקבלת שיחות בהוצאת שיחות יש לי בעיה אחרת שאפרט בפוסט אחר כדי לא לבלבל....
-
@לא-זמין
נראה לי בשאין לך יחידות -
-
@לא-זמין תבדוק אם הבעיה לא בסינון שלך
-
@לא-זמין sip.yemot.co.il
זה פתוח לך? -
@א-גוטן מה ז"א פתוח?
החשבון מחובר בתוכנה ועובד קבלת שיחות.. -
-
@לא-זמין תשלח לי למייל פרטים מלאים וטלפון ליצירת קשר
-
@שמואל דיברתי איתך כבר...
היה בעיה עם האישור אבטחה... -
ל לא זמין סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות