פתרון/קומבינה לשני סוגי כניסה?
-
שלום וברכה אשמח לדעת על אופצייה או קומבינה של כניסה לפי זיהוי מסויים ולאחר מכן חזרה לזיהוי הפון הרגיל
תודה רבה -
@שולי אמר בפתרון/קומבינה לשני סוגי כניסה?:
שלום וברכה אשמח לדעת על אופצייה או קומבינה של כניסה לפי זיהוי מסויים ולאחר מכן חזרה לזיהוי הפון הרגיל
תודה רבהתגדיר כך ב לוחה שאתה רוצה לשנות את הסוג זיהוי
delete_id_exit=yes enter_id=yes enter_id_type=phone(עריכה)
-
לא עובד לי עשיתי שלוחה כניסה לפי פון או בחירת פון
ובשלוחה האחרת את מה שכתבת לי ועדיין מזוהה בזיהוי של הפון או בחירת פון
תודה -
@שולי (עריכה)
היה לי טעות הוספתי עוד אות זה צריך להיות כך:delete_id_exit=yes enter_id=yes enter_id_type=phoneשים לב זה יעזור רק אם הוא נכנס אם טלפון לא שלו, אם הוא נכנס אם טלפון שלו זה עוד זיהוי בדיוק.
תעדכן אם זה הצליח -
כן זה עזר לי מאד אגב איפה מופיע בפורום ההגדרה הזו? משום מה היא נעלמה מעיני?
בכל אופן שיערתי לעצמי שה-d מיותרת והורדתי אותה
ואגב הוספתי את ההגדרה הזו delete_id_exit=yes רק לשלוחה הרצויה של זיהוי פון או בחירת פון ולא לשלוחות האחרות במערכת מכיוון שרציתי שבכל כניסה לשלוחה הנ"ל המערכת תאפשר בחירת מספר ממש תודה -
@שולי אמר בפתרון/קומבינה לשני סוגי כניסה?:
elete_id_exit=yes
אני מצטט ממודול כמות חברים פעילים members_active
*הערה שנכונה לכל מודול שיש בו כניסה אישית
אם ברצונכם שבכניסה לשלוחה, הלקוח יקיש שוב / יעבור שוב תהליך של כניסה בהצלחה, ולא להסתמך על הכניסה מקודם
(לדוגמא יש כמה סוגי כניסות במערכת, לדוגמא בשלוחה 1 כניסה מסוג טלפון, ובשלוחה 2 לפי הקשת ספרות, ולא רוצים שזה יתערבב)
ניתן להגדירenter_id=yes delete_id_exit=yes -
תודה עזרתי לי מאד אם תצטרך משהו אני פה....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות