מספר שלי נהיה חסום, פיתרון?
-
פתאום הפסקתי לקבל קמפיינים, בדקתי בדו"ח של הקמפיין אני רואה שמספרי חסום
ניסתי להכניס לרשימת תפוצה מחדש ואפי' שברשי"ת זה מוגדר כפעיל בדו"ח הקמפיין זה מוגדר כחסום,
נסיתי להיכנס לשלוחה להוספת מספר וזה לא עוזר
תודה מראש, מי שיוכל לעזור לי -
@יעקב-ב תעשה שלוחה של הוספה לרשימת תפוצה כך
type=template_add_number template_to_add=2 template_add_ask=yes
-
@שמחה-זו-הסיסמא יישר כוח עשיתי וזה לא פתר
ואסביר, ברשי"ת המספר מופיע כפעיל וכנ"ל כשאני מנסה להוסיף דרך הטלפון הוא אומר שהמס' קיים במצב פעיל,
כשאני מוציא קמפיין מהמחשב, יש שורה, מספרים לחיוג, הוא לא מחשיב את המס' שלי,
קמפיין בדיקה אני כן מצליח לשלוח אלי
בדו"ח הקמפיין מופיע מספרי חסום
שוב תודה רבה -
@יעקב-ב ביקשת בימות המשיח לחסום את המספר שלך מלקבל צינתוקים מקווים אחרים?
-
@שרות-פלוס-ivr לא ממש לא
אני מנהל כמה וכמה מערכות גדולות בימות -
@יעקב-ב זה אמור להיות משהו כזה, שבטעות הכניסו את המס' שלך לרשימה האוטומטית שנחסם בקמפיין, שלח מייל לימות שיבטלו את זה.
-
@שרות-פלוס-ivr כעת אני שם לב משהו מעניין, בכל המערכות שלי בימות, בקמפיין מסויים אני מכניס רק את המס' שלי הוא מראה את זה ברשי"ת של התבנית אבל בשליחה הוא כ' 0 מספרים לשליחה
-
@יעקב-ב תשלח שאלה במייל לשירות לקוחות