העברת חסוי לשלוחה לת"ק
-
@613-0 אמר בהעברת חסוי לשלוחה לת"ק:
@חיים-חיים-1 אני לא מבין את כל הבלגן הזה
השלוחה בכלל עובדת בלי החסימות??
@613-0 אמר בהעברת חסוי לשלוחה לת"ק:
@613-0 בדקת שזה עובד?
(אני פשוט לא מבין איך זה יכול לעבוד)
אולי השגיאה בכלל בקטע הזה
?
-
@613-0
לא יודע מה לענות כך הגדירו לי בימות המשיח -
@חיים-חיים-1
אתה רואה שיש הגדרה על חסימת שלחה62* בסוף שבוע וזה עובר לשלוחה 1? -
@חיים-חיים-1 אם ימות המשיח הגדירו לך את זה אז הם צודקים
אבל אני אישית מצטער שלא אוכל לעזור, אני אף פעם לא נתקלתי בסדר הגדרות שכזה -
@613-0
תודה בכל אופן -
@חיים-חיים-1
איך מתכתבים איתם? -
@חיים-חיים-1 זה המייל של @שמואל - מנהל הפורום: shmuel@yemot.co.il
-
@613-0 הוא יראה שהזכרתי אותו פה ואם יוכל - יגיב
-
@חיים-חיים-1 אמר בהעברת חסוי לשלוחה לת"ק:
אני מעוניין שכל מס' חסוי או מרשימה שחורה שמתקשרים לקו יפנו אך ורק להשארת הודעה למנהל המערכת הגדרתי כך
type=playfile black_no_phone=yes check_phone_number=yes after_check_phone_error_go_to_foldar=/*/6/1והתקליט אומר "מספר הטלפון שלכם איינו מזוהה השלוחה אליה ביקשתם לעבור אינה ניתנת להפעלה עקב חוסר בהגדרות אנא פנה למנהל המערכת"
מה חסר לי?
תודהההגדרות כאן כפולות ומשובשות
ההגדרהblack_no_phone=yesחוסמת מספר חסוי
ההגדרהcheck_phone_number=yesחוסמת כל מספר לא ישראלי (גם מספר חסוי נחסם)
אם אתה רוצה לחסום רק מספרים חסויים תוריד את ההגדרה השנייה.כמו כן הנתיב
/*/6/1נראה שגוי
את שלוחת כוכבית צריך לציין כךStarולא כך*
אני לא מכיר את המערכת שלך אבל אני הייתי מגדיר כך
type=playfile black_no_phone=yes black_no_phone_goto=/Star/6/1 -
@eliyahu
מצויין מצויין
ממש תודה אין מילים הכל זורם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות