העברה למערכת אחרת לא מצליח לי...
-
@שרות-פלוס-ivr
כדי להחכים... מה ההבדל? -
@לעזור-לכולם לא יודע - זה המציאות...
-
-
@avrham עדיין לא.
-
@שמ המערכת שאתה מפנה אליה, היא שלך? אתה יודע באיזה שרת היא? מה השגיאה שיש לך?
-
@שמ
אולי לא הגדרת את המספר נכון? -
@avrham מערכת של קול מודזיץ 0799332288
ואני יודע שדרך קווים אחרים אפשר להעביר לשם שיחות,
ופה הוא עושה רק צליל חיוג, -
@שמ
זה הולך שיש שם 2 הודעות טקסט?
yosef.chaimov@gmail.com -
@שמ אוקיי, המערכת שלך כנראה בפרייוט.
-
@avrham מה צריך להיות מוגדר במאפינים?
-
@שמ
זה לא יעזור
אי אפשר להעביר משרת פריווט לשרת הרגיל, רק בעלות יחידות -
טוב, לפי הנ"ל איך אני יודע מאיזה שרת אנוכי?

-
@דוד-כ הגבת לנושא מלפני שנתיים...
כיום יש כבר אפשרות העברה בין השרתים כך שמה שנכתב פה לא רלוונטי -
L Liy נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות