בכניסה למערכת: שמיעת "בוקר טוב" - "צהריים טובים" וכו'
-
@שלוימי
אתה מחפש בפורום הודעת אחולים -
@613-0 זה טוב????????
https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=404d33d698&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r-8929531185769114658&th=17bb28d0afbf1c69&view=fimg&sz=s0-l75-ft&attbid=ANGjdJ84IkEBU8daPGGmciG_jWMoRiFgentJALIykq5JAPJXjgv6UkEG-frZRzgbGDEdIBmvLQGQS9ptZwQlTXnZqZOUXxo0LcQkbev41d6fKCIrNcj-7Le29bDY1L0&disp=emb&realattid=ii_kt696fb90 -
@מאיר-גלוזמן אמר בבכניסה למערכת: שמיעת "בוקר טוב" - "צהריים טובים" וכו':
@613-0 זה טוב????????
https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=404d33d698&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r-8929531185769114658&th=17bb28d0afbf1c69&view=fimg&sz=s0-l75-ft&attbid=ANGjdJ84IkEBU8daPGGmciG_jWMoRiFgentJALIykq5JAPJXjgv6UkEG-frZRzgbGDEdIBmvLQGQS9ptZwQlTXnZqZOUXxo0LcQkbev41d6fKCIrNcj-7Le29bDY1L0&disp=emb&realattid=ii_kt696fb90???
-
@יהונתן-ל זה קישור
-
@מאיר-גלוזמן אמר בבכניסה למערכת: שמיעת "בוקר טוב" - "צהריים טובים" וכו':
@יהונתן-ל זה קישור
קישור ל...
-
@יהונתן-ל אמרו לפתוח שלוחה ולעשות שזה יהיה השם רציתי לדעת אם זה טוב
-
@מאיר-גלוזמן הקישור הזה בכלל לא טוב, אז תבדוק לפני שאתה שם קישור אם הוא טוב!!!
-
@יהונתן-ל הוא עובד לי
-
@יהונתן-ל לוחצים פעמים עם הכפתור נימיני של העכבר כשכל השורות ניתפסים לוחמצי על הכפתור השמאלי ולוחצים על מעבר ל
https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=404d33d698&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r-8929531185769114658&th=17bb28d0afbf1c69&view=fimg&sz=s0-l75-ft&attbid=ANGjdJ84IkEBU8daPGGmciG_jWMoRiFgentJALIykq5JAPJXjgv6UkEG-frZRzgbGDEdIBmvLQGQS9ptZwQlTXnZqZOUXxo0LcQkbev41d6fKCIrNcj-7Le29bDY1L0&disp=emb&realattid=ii_kt696fb90 -
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק! -
@מתעניין לא זה קישור לתמונת רשת
-
@מאיר-גלוזמן אין לאף אחד דרך לראות תמונה בתוך חשבון המייל שלך כי ברגע שהם לוחצים על הקישור זה לוקח אותם לחשבון שלהם במחשב, במחשב שלהם בתוך החשבון שלהם אין כזה קישור אז זה עושה "תקלה 404"
מעל מקום כתיבת הפוסט יש לך סרגל עם כל מיני כפתורים
תלחץ על הכפתור הזה
ותעלה לפורום את התמונה שניסתה לשתף דרך המייל שלך
בהצלחה -
@033064456
בבקשה מדריך שעשיתי:
https://f2.freeivr.co.il/post/54679 -
-
@מאיר-גלוזמן תתקשר ותבדוק אם זה עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות