@איש-יהודי-טוב אמר בדחוף! בעיה בשלוחת טריוויה בכניסה חוזרת:
אשמח אם יתנו לי פה קישור למודול מבחן
תודה רבה
https://f2.freeivr.co.il/topic/85/מבחן-אמריקאי-examination_american?_=1596733721982
@איש-יהודי-טוב אמר בדחוף! בעיה בשלוחת טריוויה בכניסה חוזרת:
אשמח אם יתנו לי פה קישור למודול מבחן
תודה רבה
https://f2.freeivr.co.il/topic/85/מבחן-אמריקאי-examination_american?_=1596733721982
@shz כתבת יפה מאוד!
כדאי לראות את ההדרכות הבסיסיות בפורום, בד"כ אחרי כל הגדרות מביאים הסבר על ההגדרה, כל פרט בשורה אחרת...
חוץ מזה הכל טוב....
י. הג...
@גוטליב-סוכן-פלאפונים יש שם בעיה בגדרת שם זיהוי לשילחה - הוא אומר להקליט ואפשר רק להקליד...
@דף-היומי אמר בוירטואל מייל:
@mhl יש אפשרות להגדיר בוירטואל מייל שישלח כאילו בשם המייל האישי שלך (ג'ימייל נניח).
זה נראה כך:
שלחתי מהוירטואל מייל אל דף היומי (בוירטואל מייל מעודכנת כתובת אחרת, לא דף היומי).
זו התמונה השמאלית. ואז כשאני משיב, הוא שולח לג'ימייל שלי, שממנו (כאילו) שלחתי את המייל. זו התמונה הימנית.
הוא בעצם שולח בשם הכתובת המעודכנת, ורק דרך וירטואל מייל (שזה EMAIL36.COM).
{הקטע המסומן בתכלת הוא חלק מההודעה המקורית שכלולה כרגיל בתשובה}
איך מגדירים את זה?
תגובה: וירטואל מייל הפסיק לעבוד
@boyoss
דבר ראשון ,רציתי להודות על הדבר המבורך הזה - הוא יכול להועיל המון לבעלי עסקים.
דבר נוסף וחשוב!
פניתי המון בצור קשר.
השארתי הודעה למנהלים.
ועדיין לא חזרת אלי...
מה נסגר איתך?
אנשים רוצים להתחבר לשירות ואין תקשורת עם אף אחד.
הייתי מצפה לשירות מינימלי.
מחכה לתשובה
תודה
אפשר הקלטת מסך?
לי זה עבר מצוין
@033064456 אמר בקומבינה למוזיקה בהמתנה:
@מתעניין אמר בקומבינה למוזיקה בהמתנה:
@שלמה-צובל למה?
אתה יכול לשים בתפריט מה שתרצה
1להמתנה
2לשידור חוזר + המתנה
3לשידור חוזר ללא המתנהאיך מגדירים שידורים חוזרים + המתנה?
בסוף שיכפלתי את 9/1/1/ וכן את 9/6
ואז הצלחתי לעשות שדרוג.
במקום להגדיר ששלוחת ההמתנה תהיה השמעת קבצים, ניתן להגדיר שהיא תהיה תפריט עם כמה שלוחות השמעת קבצים, לבחירת סוג ההמתנה:
אין מה לומר @מתעניין הבריק את הקומבינה, אבל יתכן שבעת ההמתנה ניתן לעבור למערכת מרובת שלוחות ותכנים!
אם הקומבינה הזו תצליח בניתוב שיחה אפשר לומר שאין דברים כאלו!!!
כל הכבוד!
@מתעניין אמר בקומבינה למוזיקה בהמתנה:
@שלמה-צובל למה?
אתה יכול לשים בתפריט מה שתרצה
1להמתנה
2לשידור חוזר + המתנה
3לשידור חוזר ללא המתנה
איך מגדירים שידורים חוזרים + המתנה?
@dudu מה כותבים?
שלחתי בעבר ולא קיבלתי תגובה