קבלת מספר מוגדר מראש בצינתוק על מקש כל שהוא. שייך?
-
אשמח לקבל מידע/הפניה.
-
@פישל
בעיקרון לא רק אם המספר קיבל זיהוי ספיישל
או בשירות לקוחות -
@לעזור-לכולם ואחרי שהוא קיבל זיהוי ספישלי איך אני מגדיר זאת?
איך אני מגדיר שרק מי שנכנס לשלוחה יקבל ציתוק מהקו שיקבל זיהוי ספישלי?
תודה רבה -
-
@לעזור-לכולם תודה על המידע
השאלה שלי איך אני מגדיר שכל מי שנכנס גם מי שלא רשום במערכת שלי בצורה כל שהיא אלא רק אורח יקבל צינתוק עם המספר לצג, כך שלא יצטרך לשמוע בהודעה את המספר אלא יקבל אותו ישירות לטלפון? -
קצת יותר הבהרות ונוכל לעזור בשמחה
אם אתה מדבר על צינתוק חינמי אי אפשר לצנתק למספר מסויים [אלא אם תבנה שלוחה מיוחדת שבונה צינתוקים פרטיים]
אם אתה מדבר על קבלת שיחה דרך מודל ראוטינג אתה יכול להגדיר מראש בשלוחה מהו הזיהוי היוצא [אם הוא מאושר כמובן כזיהוי במערכת]
וכן דרך מודול תור תוכל לעשות דבר דומהאבל בשני המקרים אתה תצטרך להגדיר את השיחה היוצאת למספר המחייג וזה תוכל רק בAPI
ניתן גם להוציא שיחה בעלות 0.1 אגו' למספר ע"י שלוחת הוספה לרשימת תפוצה מעבר לשלוחת הפעלת השלוחה, ומעבר לשלוחת הסרה מרשימת תפוצה.
[שים לב ששני משתמשים בו זמנית ייצרו בעיה במערכת כזאת] -
@מנסה אמר בקבלת מספר מוגדר מראש בצינתוק על מקש כל שהוא. שייך?:
ניתן גם להוציא שיחה בעלות 0.1 אגו' למספר ע"י שלוחת הוספה לרשימת תפוצה מעבר לשלוחת הפעלת השלוחה, ומעבר לשלוחת הסרה מרשימת תפוצה.
[שים לב ששני משתמשים בו זמנית ייצרו בעיה במערכת כזאת]אכן אני מחפש משהו כזה
בעבר יצא לי לחייג לקו של חיפוש עסקים ושם בלחיצה על מקש כל שהוא קיבלת את המספר שנמצא בצינתוק לטלפון, אז אם אני מבין נכון ממך האופציה היחידה היא על ידי הוספה והסרה שקטה לרשימת התפוצה ואז להפעיל צינתוק עם הזיהוי הרצוי? -
@פישל
כבר לא עובד באיתור עסקים -
מה פתאום הקו ההוא מופעל ע"י מתכנת בכיר מבכירי הכותבים כאן וזה עובד בשילוב של שרת פרטי שלו עם API
וגם יש לו את האפשרות להוציא שיחה עם איזה זיהוי שהוא רוצה מה שלכולנו חסום
-
פוסט זה נמחק!