שמיעת מספרי הטלפון ששמעו את ההודעה
-
@eliyahu אמר ב playfile-שלוחת השמעת קבצים
שמיעת נתוני האזנה לקובץ
באפשרות זו ניתן להגדיר שבמהלך האזנה לקובץ מסוים יהיה ניתן לשמוע את נתוני האזנה של אותו הקובץ
כדי להפעיל אפשרות זו יש לפעול לפי השלבים הבאים
שלב א
יש להגדיר בשלוחה הרלוונטית שהמערכת תשמור את נתוני האזנה לקובץ
save_listening_data=yes
ניתן להגדיר בקובץ ivr.ini כדי לשמור את נתוני האזנה מכל השלוחות במערכת
נתוני האזנה שנשמרים הם
-
כמות המספרים השונים שהאזינו לקובץ
-
מידע על כל מספר באיזה זמן שמע את הקובץ
הנתונים נשמרים בקבצי ini שנמצאים בתיקיית
Log/Listening/שם השלוחה
שם הקובץ הוא כשם ההשמעה (לדוגמה נתוני האזנה להשמעה 050.wav נשמרים בקובץ 050.ini)
דוגמה למופיע בקובץ
ListenAmount=2 0533137770=yes-Date-2022-01-23-Hour-16-01-05 0773137770=yes-Date-2022-01-23-Hour-19-13-58
כמות המספרים ששמעו את הקובץ - 2
מספר 0773137770 שמע את הקובץ בתאריך 23/01/2022 בשעה 16:01:05
מספר 0533137770 שמע את הקובץ בתאריך 23/01/2022 בשעה 19:13:58
שלב ב
יש להגדיר בשלוחה את המקש שבהקשה עליו ישמעו את נתוני האזנה
ההגדרות האפשריות הן
tfr_say_listening_data say_listening_data_amount say_listening_data_check_number
אפשרות א - תפריט אפשרויות לשמיעת נתוני האזנה (M0012)
אפשרות ב - שמיעת כמות המספרים ששמעו את הקובץ
אפשרות ג - בדיקה האם מספר שמע את הקובץ
הגדרות לדוגמה
control_play1=tfr_say_listening_data control_play2=say_listening_data_amount control_play3=say_listening_data_check_number
הודעות מערכת
M0012
לשמיעת כמות המספרים השונים ששמעו הודעה זו הקישו 1, לבדיקה האם מספר מסוים שמע את ההודעה הקישו 2, לחזרה הקישו כוכבית
M0013
כמות המספרים השונים ששמעו את ההודעה היאM0014
אנא הקישו מספר טלפון, לסיום הקישו סולמיתM0015
מספר הטלפון שהוקש לא שמע את ההודעהM0016
מספר הטלפון שהוקש שמע את ההודעהM1488
היוםM1484
אתמולM1483
בְּיוֹםM1490
ו..M1491
דקותרציתי לדעת אם יש אפשרות להוסיף אופציה של שמיעת כל המספרים ששמעו את ההודעה (ללא תאריך ושעה) וכן שמיעת כל המספרים ששמעו את ההודעה עם תאריך ושעת שמיעת ההודעה
-