• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    צינתוק מיוחד

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר בקשות לפיתוח
    22 פוסטים 7 כותבים 1.3k צפיות 5 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • U מנותק
      user @לעזור לכולם
      נערך לאחרונה על ידי

      @לעזור-לכולם אמר בצינתוק מיוחד:

      @אני-כאן-בשבילך
      יש אפשרות על ידי API

      איך הוא יוכל עם API לעשות שהצינתוק יצא עם המספר של מי שהשאיר את ההודעה? זה מספר שלא מאושר במערכת

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א מנותק
        אני כאן בשבילך @אני כאן בשבילך
        נערך לאחרונה על ידי

        @אני-כאן-בשבילך אמר בצינתוק מיוחד:

        אני רוצה לעשות בשלוחת השמעת קבצים
        בהקשה על מקש X יקבלו צינתוק זיהוי של המספר שהשאיר את ההודעה
        יש כזה אפשרות?

        @שמואל יש כזה אפשרות?

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ל מנותק
          לעזור לכולם @user
          נערך לאחרונה על ידי

          @user @אני-כאן-בשבילך
          צינתוק שעולה 0.1 יחידות[אגורה וחצי עד שתיים וחצי אגורות בערך]

          U א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • U מנותק
            user @לעזור לכולם
            נערך לאחרונה על ידי

            @לעזור-לכולם אמר בצינתוק מיוחד:

            @user @אני-כאן-בשבילך
            צינתוק שעולה 0.1 יחידות[אגורה וחצי עד שתיים וחצי אגורות בערך]

            אבל איך תוכל לעשות את זה עם הזיהוי של מי שהשאיר את ההודעה

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ל מנותק
              לעזור לכולם @user
              נערך לאחרונה על ידי

              @user
              צודק, טעיתי
              לשם כך צריך כל אחד לאשר את זה או באתר או בטלפון

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א מנותק
                אני כאן בשבילך @לעזור לכולם
                נערך לאחרונה על ידי

                @לעזור-לכולם אמר בצינתוק מיוחד:

                @user @אני-כאן-בשבילך
                צינתוק שעולה 0.1 יחידות[אגורה וחצי עד שתיים וחצי אגורות בערך]

                אתה יכול לעשות לי את זה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ש שמחה - זו הסיסמא העביר נושא זה מ-שאלות ועזרה הדדית ב-
                • baror230B מנותק
                  baror230 @אני כאן בשבילך
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @אני-כאן-בשבילך אמר בצינתוק מיוחד:

                  @לעזור-לכולם אמר בצינתוק מיוחד:

                  @אני-כאן-בשבילך
                  יש אפשרות על ידי API

                  @avrham @BAROR230

                  אתה יכול לעזור לי אם זה?

                  רשמית אתה צריך אישור מכל משתמש

                  W תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • W מנותק
                    WIZNITZ @baror230
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @baror230 אמר בצינתוק מיוחד:

                    @אני-כאן-בשבילך אמר בצינתוק מיוחד:

                    @לעזור-לכולם אמר בצינתוק מיוחד:

                    @אני-כאן-בשבילך
                    יש אפשרות על ידי API

                    @avrham @BAROR230

                    אתה יכול לעזור לי אם זה?

                    רשמית אתה צריך אישור מכל משתמש

                    יש לי דרך לקבל אישור מכל משתמש
                    07WIZNITZ@GMAIL.COM

                    U תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • U מנותק
                      user @WIZNITZ
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @wiznitz אמר בצינתוק מיוחד:

                      @baror230 אמר בצינתוק מיוחד:

                      @אני-כאן-בשבילך אמר בצינתוק מיוחד:

                      @לעזור-לכולם אמר בצינתוק מיוחד:

                      @אני-כאן-בשבילך
                      יש אפשרות על ידי API

                      @avrham @BAROR230

                      אתה יכול לעזור לי אם זה?

                      רשמית אתה צריך אישור מכל משתמש

                      יש לי דרך לקבל אישור מכל משתמש
                      07WIZNITZ@GMAIL.COM

                      זה ידרוש שכל משתמש שמשאיר הודעה יהיה צורך לשלוח לו שיחה אימות בעלות יחידה ולחדש את זה כל חודש..
                      יש דרך קלה יותר?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א מנותק
                        אני כאן בשבילך @user
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @user אוקי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון