חדש במודול limit_call_seconds - הגבלת אורך השיחה או זמן שהייה בשלוחה בהתאם לזמן מסוים
-
ב"ה
חדש במודול limit_call_seconds - הגבלת אורך השיחה או זמן שהייה בשלוחה בהתאם לזמן מסוים.
מהיום ניתן להגדיר שאורך הטיימר ייקבע לפי שעה מסוימת ביום או זמן מסוים. ההגדרות המלאות במודול.
למה זה טוב?
אם למשל יש לנו מוקד מענה אנושי שפתוח עד 17.
המצב היום שמי שנכנס לשלוחה עד השעה 17 נשאר על הקו גם אחרי שהגיעה השעה שבה המוקד נסגר.
הסיבה היא משום שההגבלה היא על הכניסה לשלוחה ולא על השהייה בשלוחה.
מהיום תוכלו להגביל את זמן השהייה בשלוחה כך שגם מי שכבר נמצא בשלוחה, ייצא ממנה בשעה שתרצו.כמובן שאפשר לעשות עם זה עוד הרבה דברים. אבל זה הרעיון.
קרדיט מפתח @יעקב
בברכה,
אליהו