• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש במודול limit_call_seconds - הגבלת אורך השיחה או זמן שהייה בשלוחה בהתאם לזמן מסוים

    חדש במערכת
    1
    1
    156
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • E
      eliyahu ניהול נערך לאחרונה על ידי eliyahu

      ב"ה

      חדש במודול limit_call_seconds - הגבלת אורך השיחה או זמן שהייה בשלוחה בהתאם לזמן מסוים.

      מהיום ניתן להגדיר שאורך הטיימר ייקבע לפי שעה מסוימת ביום או זמן מסוים. ההגדרות המלאות במודול.

      למה זה טוב?
      אם למשל יש לנו מוקד מענה אנושי שפתוח עד 17.
      המצב היום שמי שנכנס לשלוחה עד השעה 17 נשאר על הקו גם אחרי שהגיעה השעה שבה המוקד נסגר.
      הסיבה היא משום שההגבלה היא על הכניסה לשלוחה ולא על השהייה בשלוחה.
      מהיום תוכלו להגביל את זמן השהייה בשלוחה כך שגם מי שכבר נמצא בשלוחה, ייצא ממנה בשעה שתרצו.

      כמובן שאפשר לעשות עם זה עוד הרבה דברים. אבל זה הרעיון.

      קרדיט מפתח @יעקב

      בברכה,
      אליהו

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 12
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון