העלאת קובץ תפריט למספר שלוחות בבת אחת
-
@מנסה ואיך עושים דרך תיקיית תיקיית ההודעות(Messages) שבשלוחה הראשית?
-
@מנסה אמר בהעלאת קובץ תפריט למספר שלוחות בבת אחת:
המקסי' שאפשר בצורה רגילה זה ל2 שלוחות
איך ?לא ידוע לי
@מנסה אמר בהעלאת קובץ תפריט למספר שלוחות בבת אחת:
הכנסת הקובץ לתיקיית ההודעות(Messages) שבשלוחה הראשית
בטוח שעובד על M1000 ?
על M0000 למשל לא עובד -
@ממלכת-החינוך יש לך תפריט ב API
-
@שמחה-זו-הסיסמא האם דרך אקסס אין אפשרות כזאת?
-
יש אפשרות דרך האקסס להעתיק, לא להעלות קובץ שמע
ניתן להעלות לאחת השלוחות ולהעתיק אח"כ לכל השאר דרך האקסס
-
@מנסה איך?
-
להעלות את הקובץ לאחת השלוחות ואח"כ להינכס לטבלה להעתקת קבצים למלא את המיקומים ולבחור בטופס העתקה/יצירה/ וכו' את הטבלה למלא מספר מערכת וסיסמה ללחוץ על העתקה וזהו
-
@מנסה עשיתי וזה נותן שגיאה.

-
צריך למלא נכון את השדות בטבלה
לפני שם השלוחה להכניס /
לפני שם הקובץ לא להכניס לוכסןכמו בתמונה

-
@מנסה עשיתי שלוחה עם 9 ספרות, וזה לא מעביר מהשלוחה הזאת לשלוחה אחרת,
מה יכולה להיות הבעיה?

-
@מנסה זה עובד!
עשיתי את הסיומת של הקובץ באותיות אנגלית גדולות WAV ובגלל זה לא עבד,
שיניתי לאותיות באנגלית קטנות wav ועובד!תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות