מעקב אחרי טלפון אחד
-
אני צריך לעקוב על מאזין אחד את הפעילות שלו בקו,
איך אני עושה את זה הכי קל -
@צביקה אתה מגדיר את הראשי ל- כניסה לפי מספר אישי - בתיקייה אנטרid אתה מכניס את השם שלו, אחרי זה שאתה בודק בלוג נרשם לך השם שלו, בניקל תראה מה הוא חפר שם.
-
@צביקה או אולי אתה יכול לעשות את זה דרך אקסל
-
אתה יכול להביא לי פה את ההגדרות
-
@צביקה תכניס בשלוחה הראשית
type=menu enter_id=yes enter_id_type=phone login_add_val_name=yes login_add_val_name_folder=/EnterID -
@רבי-יצחק ואז תכניס בתיקיית EnterID בקובץ EnterIDValName.ini אם אין לך תיצור קובץ כזה.
ותכניס את השם שלו כך 123456=במעקב -
@רבי-יצחק ובאיזה לוג אני רואה אותו עם השם
-
@חנון-המרבה תכניס ב-ivr את זה, יהיה לך מאוד מסודר עם השמות, בתיקיית log
log_playback_play_stop=yes log_playback_play_stop_ymgr_to_html=yes -
@רבי-יצחק וזה אפשרי רק לשלוחות השמעת קבצים?!
-
@חנון-המרבה לא הבנתי, אתה רוצה את זה רק לשלוחות השמעה? כי בעצם זה נותן לך דו"ח וכותב לך מספר שלוחה שהמספר נכנס,בכל שלוחה אתה יכול להוסיף את זה.
-
@רבי-יצחק אני רוצה לראות את כל הפעולות שעשה במערכת לאיזה שלוחות הלך ואיפה הסתובב (יש את זה כבר בלוג אבל בלי שמות, ושאלתי הוא אם אפשר גם לראות את השמות)
-
@חנון-המרבה כן.
-
@רבי-יצחק איך
-
פוסט זה נמחק! -
@רבי-יצחק אבל זה רק בשלוחות השמעת קבצים ואני רוצה לראות לוג של כל השלוחות במערכת......
-
מה אני עושה כדי לקבל כזה דו"ח
-
@צביקה תכניס ב-ivr את זה, יהיה לך מאוד מסודר עם השמות, בתיקיית log
log_playback_play_stop=yes log_playback_play_stop_ymgr_to_html=yesמובא למעלה בפוסט הזה
-
אני רוצה כזה דוח מכל הפעולות בקו
-
@צביקה תסתכל כאן באשכול תראה שגם אני רוצה כזה דבר...
-
@חנון-המרבה כעת שמתי לב שזה רק לשלוחות השמעה, חבל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות