הפניה לפי המספר שהפנה למערכת
-
האם יש איזהו אופציה, של הפנית שיחות לשלוחה מסוימת, כל מי שהופנה מקו מסוים?
זה אומר שמי שחייג ישירות לקו, יגיע לשלוחה אחת, ואותו מספר אם הוא הגיע ע"י הפניה שיעבור לשלוחה אחרת (אני מתכוון בעיקר להפניה ממספר אחד)?
תודה -
@zxc לא יודע אם אפשרי, מה שאתה כן יכול לעשות שמי שחייג ישירות ילך לראשי, ומי שמגיע בהפנייה ילך לשלוחה שאתה מפנה.
-
@zxc כן יש כאן במודל הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג
-
אם ההפניה מגיע לקו הראשי שלך לא נראה לי שאפשר אבל אפשר להוסיף עוד מספר למערכת שזה יופנה ישירות לשלוחה שאתה רוצה ולעשות הפניה למספר האחר
-
אם המספר השני שייך גם כן אליך, תוכל לבדוק באמצעות API אם השיחה שלו נמצאת גם בקו השני
-
-
תודה לכל המגיבים (על אף שלא עזרו לי)
@רבי-יצחק מה שכתבת לזה כוונתי, איך יש את האפשרות הזאת? -
@zxc אמר בהפניה לפי המספר שהפנה למערכת:
האם יש איזהו אופציה, של הפנית שיחות לשלוחה מסוימת, כל מי שהופנה מקו מסוים?
זה אומר שמי שחייג ישירות לקו, יגיע לשלוחה אחת, ואותו מספר אם הוא הגיע ע"י הפניה שיעבור לשלוחה אחרת (אני מתכוון בעיקר להפניה ממספר אחד)?
תודהמצטרף לבקשה, אבל בהפניה מהנייד שלי.
כלומר שמי שמחייג אלי ואני מפנה אותו (בתפוס או אין מענה וכד') למערכת, שהמערכת תכניס אותו לשלוחה מסוימת.