חישוב בשעון נוכחות
-
@Evi770 אמר בחישוב בשעון נוכחות:
@כתר-התורה
אתה צריך לפתוח שלוחה של שעון נוכחות
ולעשות כמו המדריך שכתבתי כאן
אחרי שהורדת את קובץ האקסלשאני פותח שלוחה חדשה, מה להגדיר?
-
-
-
@Evi770 עשתי כמו שכתבת וזה מה שהופיע לי תודה רבהצילום מסך 2025-08-26 194939.png
-
-
@פלמנמוני
אני המון זמן לא השתמשתי
אשמח שתסביר לי איך אפשר לחבר את הגוגל שיטס
וגם אם אפשר לעשות חשבונות לפי שעות
תודה -
@m8543030 למה להקפיץ נושא אחרי 3 שנים?
-
@פלמנמוני אני רוצצה מסוכם לפי בן אדם ולא על כל כניסה ויציאה כלומר שיהיה בסך הכול כמה שעות היה ביום א כמה ביום ב וסך הכול ושם לא מצאתי
-
@נר-יצחק מה אני יעשה שעכשיו אני צריך ולא לפני שלוש שנים ולך תסביר למה התכוונת
-
@m8543030 יש כפתור כזה
תלת-ממד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות