פיענוח הגדרות
-
@חוויה-טלפונית אתה יכול לעשות חיפוש ב F3 במודול השמעת קבצים
-
@חיים-חיים-1 אמר בפיענוח הגדרות:
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בפיענוח הגדרות:
F3
אני לא יכול להקיש את זה כי זה מגביר לי את עוצמת השמע במחשב
אין לך כפתור fn ?
אם יש תלחץ ביחד אם לא תנסה עם קונטרול F -
@חוויה-טלפונית
חיפוש
control_play7=admin_options
ב
כותרות ופוסטים
התאם מילים
הכלחיפוש מתקדם
לא נמצאו תוצאות -
@חיים-חיים-1 אמר בפיענוח הגדרות:
@חוויה-טלפונית
חיפוש
control_play7=admin_options
ב
כותרות ופוסטים
התאם מילים
הכלחיפוש מתקדם
לא נמצאו תוצאותכי הסימן - לא נותן לו לתרגם אם תוריד את הסימן - ותסים במקום זה רווח הוא יתרגם לך בעזרת השם
-
@גוטליב-סוכן-פלאפונים אמר בפיענוח הגדרות:
control_play7=admin_options
זה הגדרה של מקשים בעת ההשמעה
תחפש את רק את ההגדרה שאחרי ה=admin_options -
@גוטליב-סוכן-פלאפונים
ככה? control_play= =admin_options
גם אין תוצאות -
@חיים-חיים-1 אמר בפיענוח הגדרות:
ככה
admin_options -
@שמחה-זו-הסיסמא
יפה זה התוצאה
מצב מנהל - מאפשר מחיקת הקובץ או הוספת כותרת וכדו'. (admin_options)
כדי שתהיה גישה לאפשרויות אלו חייב להיות מצב מנהל מחובר, כלומר ניתן להיכנס לניהול ולצאת חזרה למערכת ע"י הקשה על מקש כוכבית, ואז תוך כדי שמיעה כמאזין להקיש *0 (ברירת מחדל של admin_options) ולגשת לניהול הקובץ.
מדיוק זה חיפשתי. בעבר ההגדרה הייתה על מקש 7 ולא *0 מי יודע כיצד ניתן לשנות זאת -
@חיים-חיים-1 לא מבין מה לא טוב
כשאתה מגדיר control_play7=admin_optionsזה מפעיל את זה במקש 7
זה רק ברירת מחדל *0 -
@חוויה-טלפונית
יפה מצוין
הסתדר תודה רבה תבורך מן השמים -
א אלחנן1 העביר נושא זה מ-עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות