מערת וירטואל פלוס
-
יש לי מערכת וירטואל פלוס
הוא מפנה ישר לתא קולי
יכול להיות שזה בגלל שנגמרו לי היחידות או תקלה אחרת? -
@אבגדה אמר במערת וירטואל פלוס:
יש לי מערכת וירטואל פלוס
הוא מפנה ישר לתא קולי
יכול להיות שזה בגלל שנגמרו לי היחידות או תקלה אחרת?רק יחידות
-
@גוטליב-סוכן-פלאפונים אמר במערת וירטואל פלוס:
@אבגדה אמר במערת וירטואל פלוס:
יש לי מערכת וירטואל פלוס
הוא מפנה ישר לתא קולי
יכול להיות שזה בגלל שנגמרו לי היחידות או תקלה אחרת?רק יחידות
הוא התכוון שעכשיו וירטואל פלוס גובה יחידות גם על שיחות נכנסות, לא כפי שהיה בעבר.
-
@0796069755 אמר במערת וירטואל פלוס:
הוא התכוון שעכשיו וירטואל פלוס גובה יחידות גם על שיחות נכנסות, לא כפי שהיה בעבר.
תמיד שיחות נכנסות היו בעלות.
-
@שמואל לא נכון לפני כשנה הוירטואל פלוס לא היה גובה לי יחידות
אבל מעז שפג לי תוקף היחידות קניתי חדשות וזה גובה לי יחדות על שיחות נכנסות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות