צינתוק עם זיהוי שולח ההודעה?
-
יש אפשרות להגדיר שהצינתוק יצא עם זיהוי המספר שהפעיל את הצינתוק במקום זיהוי המערכת {עם שינוי בקידומת}? תודה
-
@נחום-גמזו אמר בצינתוק עם זיהוי שולח ההודעה?:
יש אפשרות להגדיר שהצינתוק יצא עם זיהוי המספר שהפעיל את הצינתוק במקום זיהוי המערכת {עם שינוי בקידומת}? תודה
להגדיר שכל מאזין יוכל לעשות ככה - לא אפשרי כלל במציאות.
להגדיר רק על מנהל המערכת שיוכל להוציא צינתוק עם זיהוי מספר הטלפון שלו - ייתכן שיש אופצייה ע"י שירות הלקוחות.
בברכה. -
@בסייעתא-דשמיא-0 תודה
-
@נחום-גמזו יש אופצייה כאן

-
@בסייעתא-דשמיא-0 אמר בצינתוק עם זיהוי שולח ההודעה?:
@נחום-גמזו אמר בצינתוק עם זיהוי שולח ההודעה?:
יש אפשרות להגדיר שהצינתוק יצא עם זיהוי המספר שהפעיל את הצינתוק במקום זיהוי המערכת {עם שינוי בקידומת}? תודה
להגדיר שכל מאזין יוכל לעשות ככה - לא אפשרי כלל במציאות.
להגדיר רק על מנהל המערכת שיוכל להוציא צינתוק עם זיהוי מספר הטלפון שלו - ייתכן שיש אופצייה ע"י שירות הלקוחות.
בברכה.למה לא אפשרי? (אולי עם שינוי בקחדומת לא אפשרי, אבל בלי שינוי) אפשר להעביר כל מאזין אימות למספר שלו להוספת מספר משנה
-
@אבו אמר בצינתוק עם זיהוי שולח ההודעה?:
@בסייעתא-דשמיא-0 אמר בצינתוק עם זיהוי שולח ההודעה?:
@נחום-גמזו אמר בצינתוק עם זיהוי שולח ההודעה?:
יש אפשרות להגדיר שהצינתוק יצא עם זיהוי המספר שהפעיל את הצינתוק במקום זיהוי המערכת {עם שינוי בקידומת}? תודה
להגדיר שכל מאזין יוכל לעשות ככה - לא אפשרי כלל במציאות.
להגדיר רק על מנהל המערכת שיוכל להוציא צינתוק עם זיהוי מספר הטלפון שלו - ייתכן שיש אופצייה ע"י שירות הלקוחות.
בברכה.למה לא אפשרי? (אולי עם שינוי בקחדומת לא אפשרי, אבל בלי שינוי) אפשר להעביר כל מאזין אימות למספר שלו להוספת מספר משנה
אהה, אם @נחום-גמזו התכוון על דבר כזה לשגע את כל המאזינים להתאמת על זה אז אתה מדבר נכון מאוד.
בברכה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות