• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. דף חדש
    ד
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 9
    • פוסטים 56
    • הגבוה ביותר 26
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    דף חדש

    @דף חדש

    35
    מוניטין
    20
    צפיות בפרופיל
    56
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    דף חדש הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי דף חדש

    • RE: עולם קווי התוכן – לאן? 📞☎️🤔

      @פלוס
      כמה נקודות למחשבה והצעה לדרך:
      מתוך המציאות הזו עולות כמה מחשבות שראוי לתת עליהן את הדעת.
      הראשונה שבהן היא שקיפות. ככל שימות המשיח יעדכנו מראש ובצורה ברורה על שינויים צפויים – כך תתחזק תחושת האמון של מפעילי הקווים. חוסר בהירות, לעומת זאת, רק מגביר תחושת תלישות וחוסר שליטה, ויוצר מתיחות מיותרת.

      דבר שני, אי אפשר להתעלם מהפרסומות המשודרות. פרסום הוא מקור הכנסה לכל דבר – ואם כבר נחשפים אליו, יש מקום לשאול האם קיימת תמורה הוגנת, והאם המודל הכלכלי מחולק בצורה שקופה וצודקת. התחושה כיום היא שזהו ערוץ הכנסה שזורם בכיוון אחד בלבד.

      ומעל הכול – העתיד לא חייב להבהיל. אפשר לראות בזה הזדמנות לחשיבה מחודשת: אולי מודל של מנויים, תכנים איכותיים, או שיתופי פעולה עם גורמים נוספים, יוכל להפוך את הקווים לפלטפורמה משמעותית, מתקדמת, ואף רווחית. לא כל שינוי הוא איום – לעיתים הוא פשוט הזמנה לחשוב אחרת.

      אך כדי שכל זה יקרה, צריך לזכור דבר אחד בסיסי: לא לשתוק. שתיקה מצד המפעילים עלולה להתפרש כהסכמה, ואם רוצים שינוי – או אפילו רק הבהרה – צריך לדבר. לכתוב. לשאול. לדרוש. ובעיקר – להתאגד ולפעול יחד.

      רק כך נוכל לשמור על עולם קווי התוכן כמרחב חי, ערכי ונגיש – ולא כזיכרון מן העבר.

      ותודה לך @פלוס על העלאת הנושא הכ"כ חשוב!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • RE: שמיעת כמות החברים בלי בדיקה האם מספר מסויים קיים

      ניסיתי שוב,
      ועבד לי.
      תודה,
      וזה קומבינה מצויינת!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דף חדש
    • פודקאסטים על קווי התוכן. כנסו 🎤

      שלום וברכה,
      יש לי ב"ה קו, בו אני מאגד את כלל קווי התוכן הידועים (פחות או יותר),
      ושם סקירה על כל קו וקו על מעלותיו, קהל היעד וכדו',
      משהו כמו פודקאסט על הקו, בו שני אנשים (ע"י הבינה המלאכותית)
      מנתחים את הקו לפרטים.
      עד עכשיו עשיתי את זה לקווים די נבחרים, ולחלקם היה לי מידע שגוי.
      אני מעוניין לעשות על כל קו פודקאסט, ואשמח לעשות גם למערכת שלכם (ואם תרצו, אשלח את זה גם לכם...).
      אם אתם מעוניינים שאעשה לכם פודקאסט, שלחו לי למייל את הפרטים המלאים:

      1. שם הקו שלכם.
      2. כמה שיותר פרטים ומידע על הקו.
      3. האזנה, קהל היעד וכו'

      שימו לב, שכל מידע שייכתב, זהו ינותח ע"י הבינה, ויתפרסם לציבור המאזינים שלי.
      תוכלו לשלוח לכתובת המייל הבאה: hwzr5868@gmail.com
      להאזנה לכל הפודקאסטים שייצרתי עד היום (מספר חסום): 0773400975, שלוחה 18.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • תיעוד שיתוף תכנים

      איך אני יכול לדעת מי שיתף תכנים מהמערכת שלי?
      זה נשמר באיזשהו מקום?
      אשמח למידע!
      תודה!

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דף חדש
    • RE: הפוסט סגור

      @פלוס
      @שמואל היקר, מותר לשאול למה זה נמחק? וסתם כך, למה שבסגירת פוסטים לא תתנו התראה על כך והסבר קצר כמו הרבה פורומים אחרים... תודה!
      ועוד שאלה: מה זה הרשאות מתאימות?

      פורסם בעל הפורום
      ד
      דף חדש
    • RE: מוזיקה בהמתנה לשירות לקוחות

      @בעזרת-ה כתב במוזיקה בהמתנה לשירות לקוחות:

      נדמה לי שזה יכול לעבוד רק במערכת שלך.

      נכון צודק,
      רק כעת שמתי לב,
      אעלה את זה אז פה לתועלת הכלל.

        %D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA.mp3

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • מה קרה לשליחת הפקסים?

      ימות שלחו לי למייל:

      לקוחות יקרים

      הטכנולוגיה מתקדמת, והעולם משתנה...

      הגיע הזמן להיפרד מכמה דברים ישנים ולפנות מקום לחדשנות 👌

      אנחנו מודיעים כי במהלך החודש הקרוב נפסיק את תמיכתנו

      בשירותי הפקס במערכת.

      משמעות הדבר היא שלא ניתן יהיה עוד לשלוח ולקבל פקסים דרך המערכת שלנו.

      אנחנו כאן בשבילכם לכל שאלה - צוות שירות הלקוחות שלנו זמין בטלפון 077-2222770

      ונשמח לסייע במציאת פתרונות חלופיים מתאימים🙂

      תודה על ההבנה והשותפות לדרך 🤙

      מה קרה פיתאום??

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דף חדש
    • RE: ימות המשיח התחילו לשנות גם את הווטסאפונים הישנים למערכות IVR2!!! 👍👍👍🥰🥰

      תגידו,
      מי שיש לו ווצאפ ישן,
      איך הוא יכול להעביר אותו לפלטפורמה החדשה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • העלאת קבצים מהמחשב - בצורה אנונימית - האמנם?

      כידוע, כשמקליטים הודעה דרך הטלפון לקו - ניתן לישמוע את פרטי המקליט,
      אבל אם הוא מתקשר מחסוי - אין אפשרות.
      כיוצא בדבר, אם מעלים קובץ דרך המחשב - ניתן לישמוע את פרטי המחשב ממנו התבצעה העלאה,

      השאלה שלי - איך ניתן להעלות קובץ - ללא שיהיו בו פרטים על מעלה הקובץ?
      או לכה"פ שיהיה פרטים של פל' שאוכל להכניס בהגדרה.
      מה עושים?
      (דרך חלון אנונימי - לא עוזר)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דף חדש
    • RE: שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

      @דף-חדש
      שאלה נוספת:
      איך ניתן לעשות שהמספר שמחייג וממתין בשירות הלקוחות,
      יצנטק המספר שלו ממש לפל' שלי?
      (בעבר בנו לי מערכת חינמית כזו)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי דף חדש

    • RE: חסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲

      @יהודה-צ-כ כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲:

      @CUBASE כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲:

      @יהודה-צ-כ לכן כתבתי ייתכן, אולי יש איזו קומבינה להתקשר ממספר שנראה רגיל אבל הוא לא תקין, אם אפשר לנסות - למה לא?

      בינתיים כבר שעתיים ש @דף-חדש לא מעדכן מה המצב, ייתכן שכבר הסתדר.

      וכאן המקום לבקש מהציבור הקדוש, אם הסתדרתם תעדכנו, זה ממש מבאס שמנסים לעזור ואין שום תגובה, אני לי מדבר למקרה הזה ספציפי, ייתכן ש@דף-חדש לא נכנס לפה, אבל באופן כללי חשוב מאוד לעדכן.
      👍👍👍👍

      אגב, בדקתי ובאמת @דף-חדש לא התחבר כבר שעתיים.

      מתנצל שלא עדכנתי,
      אבל ממש לא הסתדרתי,
      פשוט הוכרחתי להיות בעניין כל שהוא.
      אבל העניין? ממש, אבל ממש לא הסתדר,
      מחכה בדיוק לכם שתתני עצות טובות ומועילות!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • RE: חסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲

      @CUBASE כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲:

      @יהודה-צ-כ לכן כתבתי ייתכן, אולי יש איזו קומבינה להתקשר ממספר שנראה רגיל אבל הוא לא תקין, אם אפשר לנסות - למה לא?

      אין מה לנסות - אפי' השם של הזיהוי שננתי עליו קיים עליו.
      הכל תקין כמו מאזין רגיל!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • RE: חסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲

      @יהודה-צ-כ כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲:

      ו @דף-חדש לא אמר משהו בנוגע לזה שאיכשהו הוא יוצא מהרשימה, הוא נמצא בה ובכל זאת נכנס.

      בדיוק כך, הוא נמצא עדיין בה -ובכ"ז מצליח להכנס.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • RE: חסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲

      @זרח כתב בחסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲:

      @דף-חדש
      אולי הוא עלה על סיסמת הניהול?
      תוריד לוג שלהשיחות הנכנסות, אולי תראה באמת שהוא מגיע דרך קו אחר, יש תיעוד של זה.

      בטוח שהוא מגיע מקו אחר משוייך.
      אבל מה זה קשור?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • RE: חסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲

      @יהודה-צ-כ שלוחה ראשית - (במענה לשאלתך על איזה שלוחת שמתי ההגדרות הללו.)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • RE: חסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲

      @יהודה-צ-כ

      type=menu
      
      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      say_name=yes
      login_add_val_name=yes
      enter_id=yes
      enter_id_type=phone
      login_add_val_name_folder=/970
      delete_id_exit=yes
      record_name=no
      create_tts_add_val_name=yes
      
      שלוחת הסולמית
      hash_extension=yes
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • RE: חסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲

      @יהודה-צ-כ
      יש לי אכן.
      אבל ---- גם שם, כל מספר חסום - מופנה ישירות לשלוחת החסומים. בדקתי.
      ובכלל, אני רואה לאיזה מספר הוא מתקשר, והוא מתקשר מהמספר האמיתי הראשי.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • RE: חסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲

      @יהודה-צ-כ
      את שלוחה 991 הבאתי.
      אח"כ הם מועברים לשלוחה 975.
      ושם מוגדר

      ניתוק
      type=hangup
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • RE: חסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲

      @יהודה-צ-כ
      אני כמעט בטוח שהוא עובר מקו אחר - ישר לתוך שלוחה ספיציפית אצלי בקו.
      איך אני יודע? הוא עקף אפי' סיסמאות.

      אני פתאום רואה אותו על המסך מופיע - ישירות לתוך שלוחות מסויימות.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש
    • RE: חסמתי מספר מהמערכת - והוא מצליח להכנס! 😳📲

      @יהודה-צ-כ
      כלומר? מה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ד
      דף חדש