תקחו בחשבון שזה לא גרוע כמו שזה נראה כי אז כל העברת שיחה מחוץ למערכת לא אמור לעלות יחידות
כך שמי שיש לו מערכת של מרכזיה בד"כ יהיה שווה לו לשלם סכום קבוע על הקו מאשר לפי דקות
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי NA73438
-
RE: האם הקוים נסגרים לאחר הורדת דמי הקישוריות?
-
RE: העלאת קובץ בAPI למה לא עובד לי?
@y6714453 כתב בהעלאת קובץ בAPI למה לא עובד לי?:
היי,
שמת לב שבתמונה שהעלית רואים את פרטי המערכת והסיסמה שלך?
ממליץ לך למחוק את זה בהקדם –
לטובת האבטחה שלך, עדיף תמיד לטשטש או להסיר פרטים כאלה לפני שמעלים צילומי מסך.
בהצלחה!
תודה, אבל שינתי לפני שהעלתי...
-
שדור מענה למחייג רק כשהמוקדן עונה
האופציה של שדור מענה למחייג רק כשהמוקדן עונה במודול ראוטניג לא עובדת
-
RE: האם הקוים נסגרים לאחר הורדת דמי הקישוריות?
@פיסטוק-פרווה
אתה צודק שימות ימשיכו לגבות כסף
אבל מבחינתם לא תהיה את ההואאה הזאת כך שבמכלול הנתונים עדיין יהיה שווה להם להחזיק את המערכות
כי בכל זאת הם פיתחו מערכות חכמות להעברת שיחות שאנשים יצו להשתמש בהם ולהם לא יהיה כמעט הוצאות עליהם
מה שכם יכול להיות שתהיה תחרות בשוק הכללי של המרכזיות כי לא יהיה להם הוצאות על דקותוכמובן אי אפשר לשכוח את כל תעשיית המבזקים שרק תפרח ותשגשג למורת לב ההמונים....
-
RE: קבלת SMS למערכת במספר נייח , אפשרי?
@צדיק-תמים
אני מדבר על מספר נייח שכבר נמצא אצל ימות
האם אני יכול לראות אסמסים שנשלחו אליו
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי NA73438
-
RE: מדיניות פרטיות- גם בטלפונים?
@עידו
זה כמו בכל אתר שיש את הכפתור אישור ולך תוכיח..
ברגע שיש לך את זה במערכת אתה כבר מוגן מתביעות -
RE: מדיניות פרטיות- גם בטלפונים?
@עידו
ימות עצמם עשו משהו כזה במענה שלהם
צריך שיוסיפו הגדרה ברמת מערכת שתשמיע הודעה פעם אחת לכל מאזין ושירשם לאיזו רשימה וכך זה יפתור הרבה בעיות
הרעיון הוא די פשוט שלוחה אחת עם מדיניות הפרטיות- אפשר לקחת טקסט קלאסי שמתאים לכולם
ושלוחה 2 לאישור ומי שלא מאשר פשוט לא יכול להמשיך -
מדיניות פרטיות- גם בטלפונים?
כידוע נכנס לחוק ההקפדה על מדיניות הפרטיות
במערכות מענה טלפוני כשנשמר מידע- לכאו' בכל מערכת
מה הדרך הכי טובה לתת לאשר בפעם הראשונה כשכל לקוח מתקשר את מדיניות הפרטיות? -
RE: השלמת כתיבת ההגדרות באתר (כמו בכל עורך קוד)
איך זה יתממשק עם המערכת של ימות?
כתוסף בכרום? -
האם יש דרך לחסוך את עלות היחידות בשיחת SIP יוצאת?
האם כיום כשאין לימות המשיח באמת עלות על שיחות יוצאות יש דרך להגדיר שלא תהיה עלות בשיחות יוצאות?
ראיתי שהם ביטלו את עלות היחידות בניתוב שיחה רגיל כששמים פרסומות בהמתנה , לא היה אכפת לי שישימו לי גם ואוכל להוציא שיחות מהנייח ללא עלות..
או שיש למשהו פיתרון אחר כל שהו? -
הסרת הוספה של מספר נוסף על מספר המתקשר בשיחת SIP עם טלפון
שלום חיברתי טלפון עם SIP ויש לי שאלה
השיחות עוברות ממודול תור ושם הגדרתי שזה יוסיף בסוף כל מספר שמתקשר זיהוי מסויים- האם אני יכול להגדיר שבשלוחת הSIP זה לא יוסיף אלא יתן את המספר רגיל -
RE: ניתוב שיחה IP
אצלי יש בעיה שבטלפון מופיע לי בשם המחייג את מספר הטלפון של המערכת ורק במספר מופיע המספר שחייג וזה ממש מציק
-
RE: הכנסת קובץ שמע אישי למשתתף בAPI, איך עושים?
שאלה נןספת
במידה ואני רוצה שכל מאזין לפי מספר הטלפון שלו יעבור לשלוחה מסויימת כמו שאפשר להגדיר כאן
אני יכול לעדכן בAPI את הקובץ IdListMessage.ini
ואם כן האם יש אפשרות כל פעם רק להוסיף רשומה עם מספר הטלפון וההגדרות האישיות שלה
או שהוא דורס את הנתונים הקיימים ואם כן האם יש לזה פיתרון? -
RE: העלאת קובץ בAPI למה לא עובד לי?
@y6714453 כתב בהעלאת קובץ בAPI למה לא עובד לי?:
היי,
שמת לב שבתמונה שהעלית רואים את פרטי המערכת והסיסמה שלך?
ממליץ לך למחוק את זה בהקדם –
לטובת האבטחה שלך, עדיף תמיד לטשטש או להסיר פרטים כאלה לפני שמעלים צילומי מסך.
בהצלחה!
תודה, אבל שינתי לפני שהעלתי...