• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. brochabar
    B
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 24
    • עוקבים 9
    • נושאים 147
    • פוסטים 1719
    • הגבוה ביותר 466
    • שנוי במחלוקת 2
    • קבוצות 0

    brochabar

    @brochabar

    ת

    823
    מוניטין
    684
    צפיות בפרופיל
    1719
    פוסטים
    9
    עוקבים
    24
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    מיקום ישראל גיל 124

    brochabar הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי brochabar

    • ניתוב שיחה ללא עלות יחידות

      שלוחה 1 נעשה הגבלת מספר מאזינים והמקסימום זה 1 שאר הממתינים יועברו לשלוחה 9 שזה שמיעת מוזיקה במשך מספר דקות ואחר כך לעבור ל1.
      ההגדרות הנצרכות אם

      type=api
      api_link=https://www.shuvax.com/go_to_folder_if.php
      api_add_0=password=סיסמת הניהול
      api_add_1=count=1
      api_add_2=go_to_folder_big=9 כאן תכתבו לאיזה שלוחה לעבור אם יש כבר מאזין בשלוחת הועידה
      api_add_3=extension111=2כאן תכתבו איפה חדר הועידה
      

      שלוחה 2 חדר ועידה

      type=confbridge
      confbridge_live_no_goto=/3
      conf_bridge_type=speech
      

      ואם אין שידור עובר לשלוחה 3 שזה נגדיר בתור צינתוקים
      ההגדרות שצריך לרשום

      type=tzintuk
      list_tzintuk=123
      tzintuk_end=/2
      run_tzintuk_automat=yes
      

      יש לפתוח שלוחה 4 ניהול חדר הועידה שברגע שאתה נכנס לשם החדר ועידה מתחיל ההגדרות הם

      type=confbridge
      conf_bridge_type=admin
      conf_bridge_folder_to_play=היכן חדר הועידה
      

      שימו לב יש צורך להגדיר עוד שלוחה ששם אתם תוכלו להירשם לקבלת צינתוק וכן כל הנציגים
      הגדרות השלוחה הוא

      type=tzintuk
      list_tzintuk=123
      

      מומלץ לעשות זאת בתור שלוחה ללא גישה ואחרי שכל הנציגים נרשמו כדיי למחוק שלוחה זו ובשלוחת הצינתוקים נחליף את הודעה מספר M3338 לנציגנו עסוקים כרגע בפניות קודמות אנא המתינו ותענו לפי התור
      ואז שימו לב אטומטי יעבור חזרה לשלוחה 2 (חדר ועידה) ואז אם נכנסת אתה מתחיל לדבר. אם לא עובר חזרה לשלוחה 3 שזה מפעיל לך עוד צינתוק עד שתענה וחוזר חלילה
      ליתר מהירות תעשו את שלוחה 4 ניהול חדר ועידה
      אם פילטר לפי מספר מחייג ומחוייג שהמספר שלך(המנהל) מיד יכנס לשלוחה 4 ניהול חדר ועידה
      בשביל לעשות הכול מהיר
      בהצלחה
      לא לשכוח להשתיק את ההודעות מערכת
      M1815 הוצאתם מחדר הועידה
      M1816 הנך מועבר לחדר הועידה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      B
      brochabar
    • הסבר על מודול קבלת נתונים

      הקרדיט ל @אאד

      חלק א' הסבר על המודול (עוד לפני ההגדרות)

      קישורים משרשור זה
      הקדמה
      ההגדרות הבסיסיות של המודול - "קבלת הקלטות ונתונים"
      הגדרות נוספות לקבלת "הקלטות" (קבצים 000-049):
      עוד הגדרות נוספות ל "קבלת נתונים" (קבצים 050-099):
      הודעות מערכת
      מיקום שמירת הקבצים המתקבלים:
      יציאה במהלך הרישום
      קבלת מייל על כל הזמנה/הרשמה
      לאחר הרישום - לאן ימשיך

      הסבר על המודול:
      ראשית נפשט את המילים "הקלטות" ו"נתונים"
      וכן מי מקבל אותם? איך? מתי? ולמה?
      וכו' 😄

      אז ככה: (הקדמה)
      לצורך העיניין - נגיד שאנחנו עומדים לארגן כינוס רב משתמשים
      לכינוס יבואו אנשים מרחבי הערים בארץ
      וכן בכמה שכבות גיל (בחורים/אברכים/מבוגרים)
      ואנחנו רוצים להערך בהתאם לכמות האנשים שיבואו
      וכן לדעת כמה מהם יהיו בחורים וכמה אברכים
      (ע"מ למיין את השולחנות לכל שכבת גיל)
      ובנוסף נשמח לדעת את שמות הנרשמים - כך נוכל להכין כיסא עם שם לכל אחד
      וואהו - איזה אירוע מכבד... 🤡

      יש את האפשרות הפרימיטיבית - להושיב כמה מזכירות ו...

      אבל אנחנו בימות המשיח רוצים להקל על המארגנים העסוקים הללו
      ולכן פיתחנו מודול מיוחד המתאים ל "הרשמה לכינוס"

      אוקיי, עכשיו אנחנו צריכים דבר ראשון לעשות לנו סדר בעניינים...
      דהיינו - עלינו לדעת "איזה מידע אנחנו רוצים מהנרשמים"

      אז כפי שכבר כתבתי למעלה אנחנו צריכים שלושה פרטים
      שזה אומר שכשמישהו יתקשר להירשם הוא יתבקש להזין שלושה פרטים
      1 - שם (ע"מ לרשום על המקום)
      2 - עיר מגוריו (לצורך אינדיקציה)
      3 - שכבת גיל (בחור אברך או מבוגר)

      יופי, אז עשינו סדר בעניינים, מה עכשיו?
      עכשיו אנחנו מקליטים שלושה "שאלות"
      1 - "אנא הקליטו את שמכם ושם משפחתכם, ולסיום הקישו סולמית"
      2 - "אנא הקליטו את עיר המגורים שלכם, ולסיום הקישו סולמית"
      3 - "אנא הקישו את גילכם, (בשתי ספרות)"

      יצא ברור? ברוך השם!

      עכשיו שימו לב שהדגשתי את "הקליטו" "הקישו"
      המערכת צריכה לדעת מתי הנרשם מקליט ומתי הוא מקיש

      איך נגדיר את זה?
      אז ככה:
      שם ההקלטה שהקלטנו הוא זה שיגדיר למערכת אם הנרשם הולך להקליט או להקיש

      לא הבנתם, נכון?
      לא נורא, אני יסביר:
      כשאנחנו 'מעלים' את ההקלטה שהקלטנו "אנא הקליטו..." (מס' 1)
      שאז הנרשם צריך להקליט
      שם ההקלטה יהיה "000"
      ואחריו נעלה עוד הקלטה (מס' 2)
      והשם שלו יהיה "001"

      עכשיו צריך להעלות את ההקלטה השלישית "אנא הקישו..."
      שזה כבר הקשות (ולא הקלטות)
      אך איך המערכת תדע שעכשיו אין צורך להקליט?
      אז אנחנו נעלה אותה לשלוחה
      ונשנה את השם של ההקלטה ל"050"
      שכששם ההקלטה הוא מעל חמישים - המערכת יודעת שאין צורך להקליט אלא לתת לנרשם "להקיש"

      החילוק בין שניהם זה החילוק בין "הקלטות" ל"נתונים"
      כל פעם שאנחנו רוצים שהנרשם יקליט - זה נקרא "קבלת הקלטות"
      וכל פעם שאנחנו רוצים שהנרשם יקיש - זה נקרא "קבלת נתונים"

      יופי - סוף סוף הבנו מה זה "מודול קבלת הקלטות ונתונים"
      עכשיו למעשה...
      בהצלחה

      פורסם בהסברים למתחילים
      B
      brochabar
    • חדש התקנת תוסף לפורום

      עדכון כולל נושאים שנפתרו ושלא נפתרו
      שלום באם לא ידעתם יש באפשרותכם להוסיף עוד אפשרויות בשורת הקיצורי דרך
      מה שיש כרגע זה Capture.PNG
      אם תפעלו לפי ההוראות יהיה לכם עוד דברים
      אז איך עושים את זה
      דבר ראשון התקינו בכרום את התוסף הזה
      ואז יש ללחוץ על שני הקבצים האלה
      navbar-max-width.user.js
      forums-nav-bar.user.js
      באם הקבצים לא ירדו אלא נפתח חלון כזה
      Capture.PNG
      יש ללחוץ על
      Capture.PNG
      וזהו הכל מותקן תרעננו את הדף של הפורום
      אם לא נפתח כזה חלון אלא זה מוריד את הקובץ למחשב אז יש
      להיכנס לתוסף ולפעול לפי ההוראות בדיוק אחד אחד
      כל קובץ יש להתקין בנפרד
      מפעל הפורמטים צילום מסך20201219_183521.gif
      ואז לרענן את הדפי אינטרנט הפתוחים של הפורום וראה זה פלא
      אתם תראו גם את הקבצים האלה
      Capture.PNG
      מקווה שההסבר מובן
      כמובן לא לשכוח הקרדיט של מתמחים טופ למשתמשים @יאנג-בוי ו @chv
      קישור

      פורסם בעל הפורום
      B
      brochabar
    • הדרכות למתחילים - פרק א'
      הפורום למתחילים

      אנחנו נחלק את שלב "התעסקות" עם המערכת לשלבים.

      שלב א' ובכן אנחנו מתקשרים למספר 0773137770 מקישים 3 ובוחרים את סוג מערכת התוכן אותו נרצה לפתוח.
      אנחנו כעת נסביר על השבלונה הרגילה (שלוחה 3/1)
      אנחנו נפעל לפי ההוראות ונפתח קו תוכן. לאחר שפתחנו את המערכת אנחנו דבר ראשון נתקשר למערכת להשלמת הרישום

      שלב ב' לאחר השלמת הרישום אנחנו נכנסים לאתר של ימות המשיח, קישור
      נכנסים לניהול מערכת תכנים, קישור
      מכניסים מספר מערכת וסיסמה, ועוברים ללשונית "מערכת תוכן"
      2021-01-04_20-17-00.png
      אנחנו נראה 10 שלוחות שלוחה0 ניהול שלוחות 1-8 שמיעת הודעות שלוחה 9 שידור חי/חדר ועידה.

      אז תכלס איך המערכת עובדת

      המערכת בנויה בצורה כזו, בתוך כל תיקיה במערכת (שלוחה) יש קובץ ששמו "ext.ini" ששם כתוב הוראות למערכת איך לעבוד כשהלקוח נכנס לשלוחה, מה שהליכם לעשות זה רק להכניס הגדרות (הוראות) למערכת איך לעבוד

      שלב ג' ובו נלמד איך מוסיפים הגדרות לשלוחה ובאיזה צורות ניתן לעשות את זה
      אז ברוך השם ימות המשיח ישתדרגו - ויש לכך כיום 3 דרכים נתחיל מן הקל אל הכבד
      לשונית "הגדרות בשלוחה"
      Screenshot_4.png
      זהו אשף ידידותי ונח שיחסוך את החיפוש של ההגדרה המתאימה

      לשונית מאפיינים2021-01-04_20-21-59.png

      Screenshot_3.png

      שם יש את ההגדרה הבסיסית הראשונית של חלק מסוגי השלוחות.

      אפשרות 2 Screenshot_1.png

      באפשרות זו תוכלו לכתוב מגוון קודים כפי המופיע בפורום
      חיפוש בפורום מחפשים את ההגדרה הרצויה בפורום
      כיום יש 3 אפשרויות לחיפוש בפורום

        1. חיפוש גוגל בפורום, לוחצים על Screenshot_1.png ומחפשים מילת מפתח מסוימת, כגון "תפריט"
        1. חיפוש בקטגוריה "אזור התעשייה" בלבד,
          לוחצים על Screenshot_2.png מחפשים מילת מפתח
        1. חיפוש רגיל בפורום, לחצו עלScreenshot_3.png
          מחפשים מילת מפתח. לאחר מציאת הנושא נכנסים אליו מחפשים הגדרה מסוימת
          לוחצים על "בחר הכל" ומעתיקים את זה לתוך הלשונית הגדרות מתקדמות.
          ליתר הבנה נסביר על דוגמה אחת, מה ניתן לעשות בהגדרות המתקדמות, בו נתחיל מהשלוחה הראשונה בשבלונה שלוחה 0, (שלוחת ניהול) בשלוחה הזאת יש לנו 3 אופציות, אפשרות 1 שהיא אפשרות ברירת המחדל שכל מי שרוצה להיכנס לניהול צריך להקיש ססמה ואז יוכל להיכנס
          בשביל האפשרות הזאת מספיק רק לכתוב את השורה הראשונה
      type=admin_login
      

      חשוב מאוד ! באם מוחקים שורה זו ולא מגדירים אותה מחדש בהגדרה המתאימה זה יכול לגרום שלא יוכלו להיכנס לשלוחה דרך הטלפון, כיון ששורה זו היא הבסיס, ובלי שורה זו לא יעזרו כל שאר ההגדרות שתשימו לשלוחת הניהול

      שזה אומר למערכת שזה שלוחת ניהול והמערכת מתנהגת בתור ברירת מחדל (שזה אמרנו אפשרות 1) אפשרות 2 זה
      שכל מי שרוצה להיכנס לשלוחת הניהול יכנס ללא ססמה ובשביל זה אנחנו נגדיר בהגדרות המתקדמות בשורה השנייה את ההגדרה הבאה (כמו שתראו כאן)

      admin_login_no_password=yes
      

      אפשרות שלישית אומרת לנו שמי שנמצא ברשימת התפוצה יוכל להיכנס ללא סיסמה
      ומי שלא ברשימת התפוצה לא יוכל להיכנס כלל
      ובכן אנחנו בוחרים רשימת תפוצה מספר 2 קוראים לזה 2 מוסיפים הגדרה בשלוחת הניהול

      admin_login_no_password=yes
      check_template_filter=2
      check_template_filter_none_go_to=/0
      check_template_filter_blocked_go_to=/
      

      מדריך 2, הסבר על רשימות תפוצה והאפשרויות בו

      פורסם בהסברים למתחילים
      B
      brochabar
    • RE: הסבר על מודול קבלת נתונים

      לאחר הרישום - לאן ימשיך

      ניתן להגדיר לעבור אחרי הרישום - לשלוחה אחרת, לדוגמא

      recording_and_entering_data_end_goto=/8
      

      באם רוצים שהשיחה תתנתק ניתן להגדיר

      recording_and_entering_data_end_goto=hangup
      

      ניתן להגדיר שמידה והלקוח לא סיים והלקוח ביקש לצאת / אין נתונים בכלל לקבלה
      אז יעבור לאיפה שתגדירו

      recording_and_entering_data_error_goto=/8
      

      באם רוצים שהשיחה תתנתק ניתן להגדיר

      recording_and_entering_data_error_goto=hangup
      

      לכל ההגדרות הנוספות לחצו כאן

      פורסם בהסברים למתחילים
      B
      brochabar
    • RE: הפעלת צינתוק בחינם נצרך בכל מערכת

      ובקיצור נמרץ למי שרוצה שבכל הקלטה חדשה יהיה צינתוק ההגדרות הם
      ההגדרות המלאות הם.. בשלוחת ההקלטות יש להגדיר

      type=record
      ;הגדרה לאיפה תעבור ההקלטה
      folder_move=/7
      ;הגדרה שבלחיצה על 8 ההקלטה תאושר ויישלח צינתוק
      menu_record_options_8=record_ok_end_run_tzintuk
      ;רשימת הצינתוקים
      list_tzintuk=123
      הגדרה שבכל מקרה בו תאושר ההקלטה יישלח צינתוק
      record_end_run_tzintuk=yes
      ;הגדרה שגם אם השיחה נותקה ההקלטה תישמר ויישלח צינתוק
      hangup_insert_file=yes
      hangup_send_tzintuk=yes
      

      נגדיר עוד שלוחה נגיד שלוחה 3 שבה נרשמים לקבלת צינתוק כל פעם שיש הקלטה חדשה ההגדרה היא

      type=tzintuk
      list_tzintuk=123
      

      קרדיט ל @dudu על ההגדרות

      פורסם בהסברים למתחילים
      B
      brochabar
    • RE: שלוחה סולמית בתוך שלוחה פנימית

      @צפתי-טוב-1 אמר בשלוחה סולמית בתוך שלוחה פנימית:

      איך אפשר ליצור שלוחת סולמית בתוך שלוחה פנימית של תפריט???

      חיפוש קצררר ותמצא הכל
      ליתר מיקוד תסתכל על השרשור תפריט
      ובכל מקרה, אם לא מצאת עדיין, אז כך אבל לא לשכוח לפני פתיחת נושא לעשות חיפוש

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      B
      brochabar
    • נמחק לכם כל התוכן במערכת??? הסתכלו כאן

      אם קרה ונמחק לכם התוכן של המערכת

      על פי רוב קורה ביגלל דריסת קובץ הIVR של התפריט הראשי (באתר החדש)

      יש פיתרון
      א' אם נמחק רק התוכן של המערכת אבל עדיין נשער תיקיית הסל מיחזור
      יש להיכנס לתיקיית Delete שבסל מיחזור אם אתם לא מוצאים את התוכן יש להיכנס ל Delete/ivr
      4bf551de-b5a0-4e82-ad5b-3ef8025c0397-image.png320f2ef4-5b8f-482e-b22c-c86ac80b2305-image.pngd49f6ce0-cf1e-4eed-a525-df3719a98de6-image.png כל התוכן אמור להיות שם
      ובאתר החדשe6c66c07-4850-42b9-883b-0a876bd46cc5-image.png 4583bf6b-e250-4cad-8981-0dddfb01dbb1-image.png
      אם לא שם יש לפנות לשירות הלקוחות 0773137770
      ב'
      אם נמחק לכם גם הסל מיחזור
      יש להתקשר לקו זה אמור לעשות לכם תהליך לפתיחת הקו מחדש יש להטמיע את ברירת המחדל ולאחר מכן לעשות את ההוראות שבשלב א'

      ציטוט

      יש להיכנס לתיקיית Delete שבסל מיחזור אם אתם לא מוצאים את התוכן יש להיכנס ל Delete/ivr כל התוכן אמור להיות שם
      אם לא שם יש לפנות לשירות הלקוחות 0773137770

      שימו לב באתר החדש סל המיחזור זה תיקיית Trash

      פורסם בהסברים למתחילים
      B
      brochabar
    • הפנית כל מאזין לשלוחה אחרת

      הקרדיט ל @מתעניין

      מדריך מפורט להגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

      כיון שראיתי שנושא זה הוא מהמסובכים ביותר אז כתבתי מדריך מסודר
      מקור
      הסבר למודול
      מחייג היינו מספר הפלאפון שמחייג למערכת.
      מחויג היינו מספר המערכת שאליו מחייגים.

      המודול הזה נועד למספר שימושים, למשל שליחת כל הנכנסים לשלוחת רישום ראשוני וכדומה
      או הפניית משתמשים שונים לשלוחה המוגדרת להם ישירות כגון מגיד שיעור וכו'
      בעיקרון מומלץ מאוד להוסיף למערכת עוד מספר (ע"י שירות לקוחות)

      חלק א-הגדרת המודול הפניה לפי מחויג בשלוחה הראשית

      כאן נגדיר שכל מי שיחייג למערכת שלנו יעבור לאיזה שלוחה שנרצה
      בקובץ ext.ini בשלוחה הראשית נגדיר (שימו לב לא ב ivr.ini)
      כמובן חוץ מסוג השלוחה שהוא בד"כ תפריט type=menu

      הערה: לא חייבים לעשות את המודול הזה דווקה בתפריט ראשי אבל הקובץ Did_Go_To.ini
      כן חייב להיות בתפריט ראשי כלומר אנחנו נשים את ההגדרות הבאות בשלוחה 1/2/3
      והוא יקח את הנתונים מהקובץ שיהיה בשלוחה הראשית
      אם בכל זאת רוצים שהקובץ יהיה בשלוחה של ההגדרה יש צורך
      שיהיה קובץ Did_Go_To.ini גם בשלוחה הראשית אם רוצים אפשר גם להשאיר אותו ריק.

      ההגדרה היא:

      check_did_and_go_to_folder=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      

      שימו לב השורה הזאת check_did_and_go_to_folder_one_time=yes מגדירה שרק בפעם הראשונה בשיחה יעבוד ההפניה.
      (אם רוצים פעם אחת ולתמיד צריך להפנות את המשתמש לשלוחת הפניה לפי רשימת תפוצה ולאחר מכן לשלוחת הוספת מספר לרשימת תפוצה או דרך אקסס פילטר.

      עכשיו צריך להוסיף בשלוחה הראשית קובץ בשם Did_Go_To.ini (מצו"ב)
      (שים לב! להורדת הקובץ לחץ לחצן ימני ובחר שמור קישור בשם ואז להעתיק את השם Did_Go_To לקובץ, אחרת הוא לא יעבוד)

      ובקובץ הזה יש לרשום את מס' המערכת ואת השלוחה שאתם רוצים שיעבור אליה
      ניתן לשנות את הקובץ לאחר ההעלאה בלשונית הגדרות מתקדמות
      לדוגמא:

      0773137770=/1
      

      במקום 0773137770 תרשמו את המערכת שלכם ואם יש כמה מספרים אפשר לרשום אותה ג"כ בשורה חדשה ובמקום 1/ לרשום את מס' השלוחה להעברה

      חלק ב-הגדרות הפניה לפי מחייג ומחויג

      זה קצת יותר מסובך אז שימו לב
      כמו שאמרנו, זה כדי להפנות משתמשים שונים לשלוחות שונות
      ההגדרה היא

      check_did_and_go_to_folder=yes
      did_and_phone_check=yes
      check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
      

      וגם כאן יש להעלות את הקובץ הנ"ל Did_Go_To.ini
      ובו לכתוב כך

      0501234567-0773137770=/1
      

      כשה0501234567 זה המס' המופנה וה0773137770 מס' המערכת וה /1 נתיב השלוחה

      כללים:

      אם אתה רוצה שבשלחה X מס' פלוני יעבור לשלוחה פלמוני
      אתה צריך לשים את זה ההגדרה בשלוחה ההיא
      אם אתה רוצה שמיד יופנה - שים בשלוחה הראשית
      אם ברצונכם להעביר אותו רק בפעם הראשונה ובפעם השניה שיעבור לשלוחה הראשית אז יש צורך להגדיר קודם כל את חלק א' ורק בשלוחה שלשם העברנו אתו את זה.
      אם הגדרנו כן באותה שלוחה את שני ההגדרות יחד, כדי שהמערכת תתייחס יש לכתוב ג"כ

      did_and_phone_not_found=check_did
      
      פורסם בהסברים למתחילים
      B
      brochabar
    • RE: הסבר על מודול קבלת נתונים

      הגדרות נוספות ל "קבלת נתונים" (קבצים 050-099):

      הגדרות ברירת מחדל

      1. מספר ספרות מקסימלי - ללא הגבלה,
      2. מספר ספרות מינימלי -לפחות סיפרה אחת,
      3. זמן (בשניות) להמתנה עד להודעה "לא הוקשה בחירה - 10 שניות
      4. משמיע את המספר שהקישו בצורת מספר (Number) כלומר 22 יהיה "עשרים ושתים"
        ניתן לשנות את ההגדרה להשמעה בצורת ספרות (Digits) כלומר 22 המערכת תשמיע "שתים שתים"
        ניתן גם להגדיר SayFile. פירוט בהמשך.
        כמו כן ניתן להגדיר No ואז הלקוח לא ישמע את הספרות בכלל אלא יתקדם לתפריט האישור.
      5. ברירת מחדל לאחר שהלקוח מקיש את הספרות, הוא משמיע את הספרות ללקוח ומבקש אישור, אם רוצים שלא יבקש אישור אלא מיד ידלג כאלו הלקוח אישר, יש להכניס בערך החמישי AskNo

      אם רוצים לשנות הגדרות ברירת מחדל יש להכניס בקובץ

      XXX-option=
      

      כאשר XXX = מספר הקובץ של ההשמעה, לדוגמא 050 או 051 וכו'
      דוגמא לעריכת קובץ 052
      למה שבתוך קובץ

      052-option=9-3-7-Digits-AskNo
      

      המשמעות של הדוגמא היא
      מקסימום 9 ספרות, לפחות 3 ספרות, לחכות 7 שניות, להשמיע את ההקשה בצורת ספרות,לא לשאול את הלקוח בקשת אישור אלא מיד להתקדם כאלו הלקוח כבר אישר.

      SayFile - בערך הרביעי מאפשר לפתוח תיקיה כשם המוצר ובתוכו הקבצים להשמעה ואז המערכת במקום להשמיע ספרות או מספר המערכת תשמיע את הקובץ
      מספר הספרות של הקובץ הוא 3 ספרות. גם באם האדם הקיש סיפרה אחת או שתים המערכת תשלים אפסים ל 3 ספרות.

      כך שאם רוצים למשל בקובץ 053 לדוגמא במידה והלקוח הקיש 1 להשמיע
      "מלפפונים" ובמקש 2 "עבניות"

      יש להגדיר בערך הרביעי "SayFile" וכן ליצור תיקית 053 , ובפנים להכניס קובץ 001.wav שבו יושמע "מלפפונים" ובמקש 002.wav יושמע "עגבניות"
      במידה ואין קובץ תואם אז ישמיע את הקשת הלקוח בצורת "ספרות"

      פורסם בהסברים למתחילים
      B
      brochabar

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי brochabar

    • RE: למשהו עובד הSIP של ימות?

      @oror053 ואני ניסיתי גם אם בלי סינון, זה אומר שזה לא קשור לנטפרי

      פורסם בבאגים במערכת
      B
      brochabar
    • RE: למשהו עובד הSIP של ימות?

      @שמואל אמר בלמשהו עובד הSIP של ימות?:

      @מאיר אמר בלמשהו עובד הSIP של ימות?:

      חסימת NAT מפריעה.

      מפריעה בהחלט, אם הNAT לא פתוח אין תקשורת עם RTP
      היה כבר כמה לקוחות שעם נטפרי וחווים עם SIP בעיות.

      זה לא נכון, ניסיתי גם אם רשת ללא סינון כלל וזה לא עבד לי

      פורסם בבאגים במערכת
      B
      brochabar
    • RE: למשהו עובד הSIP של ימות?

      @33064325 אמר בלמשהו עובד הSIP של ימות?:

      השיחה לא מתקבלת במחשב

      נכון
      אבל לי זה גם לא יוצא

      פורסם בבאגים במערכת
      B
      brochabar
    • RE: למשהו עובד הSIP של ימות?

      @שמואל אמר בלמשהו עובד הSIP של ימות?:

      לא בוצע שום שינוי מהצד שלנו בנושא בזמן האחרון.

      לי זה היה כמעט מלכתחילה
      (וזה קרה בשני מערכות)

      פורסם בבאגים במערכת
      B
      brochabar
    • RE: למשהו עובד הSIP של ימות?

      @שמואל-ש אמר בלמשהו עובד הSIP של ימות?:

      @שאול אמר בלמשהו עובד הSIP של ימות?:

      או ששקט?

      אצלי שקט

      גם אצלי
      י ש שקט
      @שמואל מה יהיה?

      פורסם בבאגים במערכת
      B
      brochabar
    • RE: למשהו עובד הSIP של ימות?

      @שאול אמר בלמשהו עובד הSIP של ימות?:

      יש לך יותר מ-25 יחדות?

      כן

      @שאול אמר בלמשהו עובד הSIP של ימות?:

      @brochabar באיזו תוכנה אתה משתמש?

      zoiper 5 ו microsip

      פורסם בבאגים במערכת
      B
      brochabar
    • למשהו עובד הSIP של ימות?

      אני לא מצליח להוציא שיחות
      אשמח לדעת אם זה בעיה ספציפית בי
      (יש לי יחידות במערכת)

      פורסם בבאגים במערכת
      B
      brochabar
    • RE: הממשק החדש לניהול חדר הוועידה, באגים והצעות ייעול

      תודה רבה על הממשק המדהים (שלאחרונה עבר שידרוג)
      הייתי ממליץ שיהיה אפשרות דרך האתר לנעול את החדר ועידה וכמו כן שיהיה ניתן להיצטרף לשידור החי דרך האתר עצמו
      ושוב פעם תודה רבה

      פורסם בחדש במערכת
      B
      brochabar
    • RE: בעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית

      @שמואל אמר בבעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית:

      @brochabar תפנה אליי במייל בחתימה כולל השם משתמש של החשבון.

      שלחתי לפני כמה ימים ואתה לא עונה

      פורסם בחדש במערכת
      B
      brochabar
    • RE: בעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית

      @שמואל גם לי יש בעיות בשיחות נכנסות ויצאות
      bandicam 2021-06-30 09-25-19-642.mp4
      לא שומעים כלום
      (בניסיון של שני מחשבים ושני רשתות והפעלת התוכנה כמנהל)

      פורסם בחדש במערכת
      B
      brochabar