• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    בעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדש במערכת
    54 פוסטים 20 כותבים 7.3k צפיות 7 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • שמואלש מנותק
      שמואל @33064325
      נערך לאחרונה על ידי

      @33064325 אמר בבעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית:

      עיקר מה שהוא רוצה זה הקלטת שיחות

      יש, צריך לתעד את זה, זה בסגנון של ההקלטות במודול iax.

      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • Y מנותק
        yonatan @שמואל
        נערך לאחרונה על ידי

        @שמואל אמר בבעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית:

        @yonatan אמר בבעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית:

        @שמואל איזה פורט לבחור?

        איפה אתה צריך לבחור פורט? תמונה..

        זויפר לא הצליח להתחבר לזה, אז בדקתי וחיפשתי לשנות התחברות.

        3c12c2c6-3607-41d1-b8da-10a806d92319-image.png

        שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • שמואלש מנותק
          שמואל @yonatan
          נערך לאחרונה על ידי שמואל

          @yonatan אמר בבעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית:

          זויפר לא הצליח להתחבר לזה, אז בדקתי וחיפשתי לשנות התחברות.

          אני לא רואה בתמונה שום דבר שקשור לפורט.
          ה trasport צריך להיות UDP.

          ותוודא ש STUN מופעל כדי שיהיה תקשורת מול ה ip החיצוני שלך.

          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • Y מנותק
            yonatan @שמואל
            נערך לאחרונה על ידי yonatan

            @שמואל לא עובד. ככה זה אמור להראות?

            0fd71c04-dc25-4b8e-b42a-4f003273f782-image.png

            הקטע שבmicroSip זה עבד

            שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • שמואלש מנותק
              שמואל @yonatan
              נערך לאחרונה על ידי

              @yonatan אם אתה מקבל time out יתכן שנחסמת.
              כתובת ip שמגישה 5 בקשות שגויות ברצף נחסמת. לא זוכר לכמה זמן 😶.. אבל זה ה timeOut

              לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

              3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
              • Y מנותק
                yonatan
                נערך לאחרונה על ידי

                @שמואל זה כנראה זה, זה שלח בערך 10 בקשות. עכשיו כשנכנסים לשלוחה זה שקט וחוזר לשלוחה אחורה..

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • 3 מנותק
                  33064325 @שמואל
                  נערך לאחרונה על ידי 33064325

                  @שמואל

                  אני מנסה ומנסה וזה לא עובד
                  בסוף הבנתי חלקית מה קרה
                  כשהעתקתי את כתובת שרת sip והדבקתי כאן
                  d67b435a-5c03-4ee2-83e0-a414d7656065-image.png
                  זה מוסיף רווח (הדגשתי אותו בתמונה)
                  ולכן כלל לא הצלחתי להתחבר
                  בס"ד על זה התגברנו


                  גם אחרי שתפסתי את הבעיה הצלחתי להוציא שיחות אבל לא לקבל שיחות הגדרתי בשלוחה 1 במערכת type=sip

                  השיחה לא מתקבלת במחשב

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 3 מנותק
                    33064325 @שמואל
                    נערך לאחרונה על ידי 33064325

                    @שמואל יש מצב להוציא את התיעוד ?

                    כמו"כ מה הסיבה שהשיחה לא מתקבלת במחשב ?

                    שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • שמואלש מנותק
                      שמואל @33064325
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @33064325 אמר בבעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית:

                      כמו"כ מה הסיבה שהשיחה לא מתקבלת במחשב ?

                      אני באמת לא יודע, אני לא ראיתי שום בעיה בקבלת שיחות.

                      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                      B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • B מנותק
                        brochabar @שמואל
                        נערך לאחרונה על ידי brochabar

                        @שמואל גם לי יש בעיות בשיחות נכנסות ויצאות
                        bandicam 2021-06-30 09-25-19-642.mp4
                        לא שומעים כלום
                        (בניסיון של שני מחשבים ושני רשתות והפעלת התוכנה כמנהל)

                        שמואלש 3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • שמואלש מנותק
                          שמואל @brochabar
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @brochabar תפנה אליי במייל בחתימה כולל השם משתמש של החשבון.

                          לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                          B תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • 3 מנותק
                            33064325 @brochabar
                            נערך לאחרונה על ידי 33064325

                            @brochabar תבדוק עם זה קשור לזה ?

                            @33064325 אמר בבעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית:

                            @שמואל

                            אני מנסה ומנסה וזה לא עובד
                            בסוף הבנתי חלקית מה קרה
                            כשהעתקתי את כתובת שרת sip והדבקתי כאן

                            d67b435a-5c03-4ee2-83e0-a414d7656065-image.png

                            זה מוסיף רווח (הדגשתי אותו בתמונה)
                            ולכן כלל לא הצלחתי להתחבר
                            בס"ד על זה התגברנו

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ק מנותק
                              קו מהיר
                              נערך לאחרונה על ידי

                              האם אפשר לעשות זאת בחינם לגמרי??

                              שמואלש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • שמואלש מנותק
                                שמואל @קו מהיר
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @קו-מהיר אמר בבעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית:

                                האם אפשר לעשות זאת בחינם לגמרי??

                                מה עכשיו לא בחינם? מה חסר לך? אתה רוצה גם שיחות יוצאות בחינם?

                                לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                6 ק 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                • 6 מנותק
                                  613 0 @שמואל
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @שמואל לא הבנתי בכלל מה אני מכניס בכל שורה
                                  Screenshot 2021-07-01 083032.png
                                  תודה רבה

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • מ מנותק
                                    מנסה @613 0
                                    נערך לאחרונה על ידי מנסה

                                    @613-0

                                    אתה צריך לעשות את זה בחיבור חדש אם אתה לא פרימיום בתוכנה [כי אי אפשר שני חשבונות על תוכנה אחת למי שלא פרימיום].
                                    בצד ימין למעלה יש סמל מחיקה [אשפה], תלחץ עליו לאפס את המערכת.

                                    ייפתח לך חלון ובו שני שדות להשלמה.
                                    בראשון תכניס את מספר המערכת בימות [כפשוטו]
                                    בשני את הסיסמא הארוכה שבחלונית של "מרכזיה עיסקית" [עם אותיות גדולות וקטנות ומספרים].
                                    תלחץ למטה "next"
                                    יפתח חלון נוסף ובו תכניס את כתובת השרת של ימות
                                    sip.yemot.co.il

                                    תלחץ למטה לאישור ושוב לחיצה
                                    הוא יבדוק את החיבורים ויחזיר תשובה [אחד הפסים יהיה ירוק , השלישי]
                                    וזהו הסיפ שלך מותקן

                                    שים לב צריך לפחות 25 יחידות במערכת בכדי שתוכל להוציא שיחות, לקבל אפשר מייד.

                                    בהצלחה

                                    [אם שיחקת בהגדרות התוכנה תצטרך לתקן את זה, ואולי מומלץ להסיר ולהתקין מחדש]...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                    • ק מנותק
                                      קו מהיר @שמואל
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @שמואל
                                      אני מתכוון תוכנה בחינם!!
                                      כי zoiper עולה כסף!!

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ש מנותק
                                        שאול @קו מהיר
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @קו-מהיר ZOIPER לא עולה כסף,נקודה. !! (יש גם פרימיום בכסף אבל הרגיל זה חינמי לחלוטין)
                                        תעשה לפי המדריך של @מנסה מעל הפוסט שלך ותראה שלא עולה כלום

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • B מנותק
                                          brochabar @שמואל
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @שמואל אמר בבעל עסק? בעל משרד? מעוניין במרכזיית IP? חדש בימות המשיח! מרכזיית IP ללא עלות חודשית:

                                          @brochabar תפנה אליי במייל בחתימה כולל השם משתמש של החשבון.

                                          שלחתי לפני כמה ימים ואתה לא עונה

                                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ש שמואל 9 התייחס לנושא זה ב
                                          • ג מנותק
                                            גבאי @brochabar
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            מישהו יכול לכוון אותי איזה מכשיר טלפון אני צריך בשביל לחבר אותו לקבלת והוצאת שיחות?
                                            צריך מכשיר טלפון תואם? או מה?

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון