@אלע תודה על ההתעניינות.
לצערי לא הצלחתי בהגדרה.
אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי שלב אחרי שלב כיצד מגדירים.
אגב, אם אינני טועה אין במדריך שהעלו אופציה לצינתוק למקבל ההודעה.
תודה ענקית מראש.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי עופר
-
RE: הודעות אישיות
-
הודעות אישיות
אשמח אם מישהו יוכל להסביר איך עושים שלוחה להשארת ושמיעת הודעות אישיות (שלוחה 0) עם שליחת צינתוק חינמי למקבל ההודעה וכן שישמע בכל כניסה למערכת שיש לו הודעה אישית.
חיפשתי המון בפורום והסתבכתי.
תודה. -
RE: חסימת טרדנים
תודה לכולכם.
עובד מעולה והקל מאוד על המוקדנים.
השתמשתי בפונקציה שכתב תפארת יעקבב שאותה הבנתי יותר מהר.
תודה גם לערוץ-הסקרים.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי עופר
-
מישהו יכול אולי לתרגם לי מה אומרת כל הגדרה כאן?
זה משלוחה של ניתוב למספרים ישראלים.
פשוט החיפוש בפורום לא עובד לי אלא רק חיפוש גוגל שזה כמו למצוא מחט בערימת שחת. תודה.
announce-position=yes
announce-frequency=90
announce-holdtime=no
strategy=roundrobin
wrapuptime=5
timeout=20
retry=5
musicclass=default
;הוספת ספרות בסוף המספר
queue_your_id_add=000;מאפשר ממתינה
;ringinuse=yes -
RE: חסימת טרדנים
תודה לכולכם.
עובד מעולה והקל מאוד על המוקדנים.
השתמשתי בפונקציה שכתב תפארת יעקבב שאותה הבנתי יותר מהר.
תודה גם לערוץ-הסקרים. -
חסימת טרדנים
יש לי מרכזיה טלפונית שכמה שובבים החליטו לטרטר לי את המוקדנים.
מישהו יודע איך אפשר בשלוחת תור לחסום מספרים בלי שזה יחסום את שאר המתקשרים? -
RE: שינוי מספר מנהל
זה חשוב לי בשביל כמה מערכות ושירות הלקוחות בלאו הכי עמוס בימים האלה.
אשמח לקבל פתרון איך ניתן לפתור זאת בקלות דרך ניהול המערכת. -
שינוי מספר מנהל
כיצד ניתן לשנות את מספר המנהל שמוגדר במערכת כדי שאוכל לעשות איפוס וכו' עם המספר החדש שלי?
-
מענה ללקוחות ללא חיוב יחידות
כיצד ניתן ליצור שלוחה שכאשר נכנס מאזין נשלח צינתוק למנהל ואז נפתחת ביניהם שיחת ועידה.
חיפשתי בפורום וחוץ מזה שהסתבכתי בהגדרות אני גם צריך שיוכלו כמה מנהלים לענות לשיחות בו זמנית. -
קבלת רשימת תפוצה
כבר מספר שנים שאני מנסה לשלוח רשימת תפוצה משלוחת הניהול למייל ותמיד שומעים שאפשרות זאת תופעל בקרוב. מישהו יודע איך עושים זאת?