• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. בראנד
    3. פוסטים
    ב מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 9
    • פוסטים 40
    • קבוצות 0

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: שמיעת נתוני הרשמה

      @ש-ב-0 ג"א מקפיץ אני צריך את זה דחוף

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בראנד
    • RE: שליחת וקבלת מיילים באמצעות הטלפון הכשר בחינם | abaye | מדריך מפורט

      @ישראל10 נא אם תוכל להביא את ההגדרות שעושים הקלטה לתשובה במייל
      וכן אם תוכל להסביר למה כמעט בכל יום הוא מבקש ממני עדכון על הסקריפט
      בתודה מראש!

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ב
      בראנד
    • RE: הודעה לפי תאריך

      @33064325 אני צריך פירוט ולא כמו שם רק שבכל יום משמיע בשלוחה מסוימת הודעה אחרת

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בראנד
    • הודעה לפי תאריך

      איך עושים שבשלוחה אחד ישמיע בכל יום הודעה אחרת?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בראנד
    • RE: הגדרות דרך הטלפון

      @שלוימי מה זאת אומרת בקו עצמו

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בראנד
    • RE: מישהו נתקל פעם ב'הלשנה' לועדת הרבנים?? עלילה שקרית!

      @עתיקין זה מה ששאלתי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בראנד
    • RE: האם יש מגבלה תווים ב"API"

      @משתמש-API אם כבר עשית אולי תשתף את כל חברי הפורום מה שעשית ומהו ההגדרות

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בראנד
    • RE: מקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות

      @מ-מ-פליישער אתמול כבר רציתי להפעיל וזה לא עובד
      בשלוחת המאזינים הוא אומר לי שגיאה ובמנהל לא אומר לי לעשות כלום

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ב
      בראנד
    • RE: מקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות

      אתמול כבר רציתי להפעיל וזה לא עובד
      בשלוחת המאזינים הוא אומר לי שגיאה ובמנהל לא אומר לי לעשות כלום

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ב
      בראנד
    • RE: הפניה למערכת

      אבל זה ג"כ עולה עוד מאה ארבעים שקל השאלה אם יש כזה דבר לעשות בחינם?

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ב
      בראנד
    • הגדרות דרך הטלפון

      רבותי דבר חדש כמו הגדרות המתקדמות מAPI שעושים דרך הטלפון יש עוד סוג קו כזה שמספרו 0795684455
      כדאי לחייג!

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ב
      בראנד
    • RE: הפניה למערכת

      מה זאת אומרת לא בIVR?
      וזה לא מקש שאפשר לערוך למשל אם אני נכנס לניהול בטלפון ושלוחה 1 מוגדר כהרשמה ובתוך ההרשמה אז שלוחה 1 מוגדר להרשם ואני רוצה שיעבור מיידית להרשמה?

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ב
      בראנד
    • RE: הפניה למערכת

      פשוט אני רוצה שיעבור לשלוחה שלא יכולים לערוך למשל בהרשמה לצינתוקים שירשם

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ב
      בראנד