@ש-ב-0 ג"א מקפיץ אני צריך את זה דחוף
-
RE: שליחת וקבלת מיילים באמצעות הטלפון הכשר בחינם | abaye | מדריך מפורט
@ישראל10 נא אם תוכל להביא את ההגדרות שעושים הקלטה לתשובה במייל
וכן אם תוכל להסביר למה כמעט בכל יום הוא מבקש ממני עדכון על הסקריפט
בתודה מראש! -
RE: הודעה לפי תאריך
@33064325 אני צריך פירוט ולא כמו שם רק שבכל יום משמיע בשלוחה מסוימת הודעה אחרת
-
הודעה לפי תאריך
איך עושים שבשלוחה אחד ישמיע בכל יום הודעה אחרת?
-
RE: האם יש מגבלה תווים ב"API"
@משתמש-API אם כבר עשית אולי תשתף את כל חברי הפורום מה שעשית ומהו ההגדרות
-
RE: מקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות
@מ-מ-פליישער אתמול כבר רציתי להפעיל וזה לא עובד
בשלוחת המאזינים הוא אומר לי שגיאה ובמנהל לא אומר לי לעשות כלום -
RE: מקבץ הגדרות מודולים מבית אהבת ישראל - דיונים ועזרה בהגדרות
אתמול כבר רציתי להפעיל וזה לא עובד
בשלוחת המאזינים הוא אומר לי שגיאה ובמנהל לא אומר לי לעשות כלום -
RE: הפניה למערכת
אבל זה ג"כ עולה עוד מאה ארבעים שקל השאלה אם יש כזה דבר לעשות בחינם?
-
הגדרות דרך הטלפון
רבותי דבר חדש כמו הגדרות המתקדמות מAPI שעושים דרך הטלפון יש עוד סוג קו כזה שמספרו 0795684455
כדאי לחייג! -
RE: הפניה למערכת
מה זאת אומרת לא בIVR?
וזה לא מקש שאפשר לערוך למשל אם אני נכנס לניהול בטלפון ושלוחה 1 מוגדר כהרשמה ובתוך ההרשמה אז שלוחה 1 מוגדר להרשם ואני רוצה שיעבור מיידית להרשמה? -
RE: הפניה למערכת
פשוט אני רוצה שיעבור לשלוחה שלא יכולים לערוך למשל בהרשמה לצינתוקים שירשם