אשמח מאד אם יש אפשרות לפתח שיופיע בדוחות של סקר שימות של המצביעים וכן להוריד בדו"ח למחשב כמה הצביעו לכל תשובה ולא רק רשימה כפי שקיים כרגע
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי דוד אמסלם
-
קבלת שם בדוחות של סקר
-
RE: בעייה בהתחברות לניהול המערכת
@y6714453 הסתדר כנראה שזה היה קשור לזה,תודה רבה.
(הייתי באמצע לעלות קבצים לכמה שלוחות יחד ע"י כמה פרופילים ופתאום כולם התנתקו ודרש התחברות מחדש דבר שגרם לי להרבה עוגמת נפש לבדוק בכל שלוחה איפה זה עצר) -
RE: קבלת שם בדוחות של סקר
@אA יש רק בשמע ולא בהורדת דו"ח ,אבל בתוך אחד מקבצי ini מופיע כמה ענו לכל תשובה.(שזה לא כ"כ נח).
-
קבלת שם בדוחות של סקר
אשמח לדעת אם יש אפשרות כל שהיא שבדוחות של סקר יופיע שם פרטי ולא רק מספר פאלפון.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי דוד אמסלם
-
כל התוכן החדש במערכת
@אופיר האם יש אפשרות שתיהיה שלוחה המרכזת את כל ההודעות החדשות במערכת ולפני ששומעים את הקובץ המערכת מודיעה הודעה משלוחה...
דוגמא שלוחה 1 שיעורים 2 עדכונים 3 הודעות
ובשלוחה 0 יהיה את כל ההודעות שעלו למערכת ולפני השמעת הקובץ ישמיע לי הודעה משלוחת שיעורים ובקובץ הבא ישמיע לי הודעה משלוחת הודעות הכל לפי העניין וכו', תודה רבה. -
RE: מוזיקה בהמתנה במענה אנושי
@BEN-ZION לא ברור אבל השם 1204341_שירי_הת"ת לא עבד לי עם כל הניסיונות
פתחתי שלוחה חדשה עם מוזיקה בהמתנה ושם כזה 1204341_ניסוי וזה עובד מצויין.
תודה רבה. -
RE: מוזיקה בהמתנה במענה אנושי
@BEN-ZION יש שם רק שירים בלי קובצי הגדרות
מצורף צילום מסך . -
מוזיקה בהמתנה במענה אנושי
הגדרתי כך.
וזה לא משמיע לי את המוזיקה בהמתנה אשמח לקבל עזרה.title=חיוג לנציגים retry=10 0554016379 musicclass=1204341_שירי_הת"ת -
RE: קבלת שם בדוחות של סקר
@אA יש רק בשמע ולא בהורדת דו"ח ,אבל בתוך אחד מקבצי ini מופיע כמה ענו לכל תשובה.(שזה לא כ"כ נח).
-
RE: קבלת שם בדוחות של סקר
@אA הוספת השם עובד מצויין, הבעיה היא שזה נותן כל אחד בשורה נפרדת עם התשובה שהוא ענה.
-
RE: המרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!
@עידו פשוט אני יושב על זה עכשיו וזה דחוף לי כמובן ששלחתי לו מייל
בנוסף זאת ההתרעה שמופיעה לי החלק שמוקף באדום.