• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. דוד 1
    ד מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 5
    • פוסטים 19
    • קבוצות 0

    דוד 1

    @דוד 1

    1
    מוניטין
    14
    צפיות בפרופיל
    19
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    דוד 1 הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי דוד 1

    • העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      מישהו יכול להביא הגדרה שבאמת עובדת שיעבור מקו לקו אחר ישיר לשלוחה מסויימת בקו
      ושתי הקווים בבעלותי
      תודה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      @CUBASE ננסה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • דחווווף

      אני צריך קו של שידורים חיים מערוצי התקשורת
      ועוד איזה קו שמרכז כל מיני הודעות של אוטנטי פון וכל מיני קוים את כל ההודעות הדרמטיות

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי דוד 1

    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      הוא עבר למערכת ושומעים הרישום בוצעה בהצלחה [ לא הצלחתי להוריד את זה ] וזה לא הגיע לשלוחה 1

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      @CUBASE ננסה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת שלא בימות

      @sh0548534047 בסדר יש לי טוקארד
      תודה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת שלא בימות

      @לימוד-בתורת-מרן עובד תודה רבה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת שלא בימות

      @שמחה-נחום af249842-d82a-4bcd-a50a-e8de046ff542-image.png
      אבל לא נראה לי שהבעיה בשלוחה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת שלא בימות

      @אליהו-קטורזה זה אומר יתרת יחידות נמוכה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • העברה למערכת אחרת שלא בימות

      יש לי קו של ימות שעד אתמול זה עבד גם למעבר למערכת אחרת שלא בימות
      ונגעתי משהו בהגדרות ומשהו הסתבך לי בהגדרות ואני מפנה ושמעים צלצול חיוג ולא מגיע למערכת מישהו יכול לעזור לי בזה תודה רבה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      @sh0548534047 לא עובד

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      @שואל-שאלה אין פיתרון אחר ???

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1
    • RE: העברה למערכת אחרת לשלוחה אחרת

      @שואל-שאלה משום מה לא הצלחתי

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ד
      דוד 1